آفتاب

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای زلزله‌زده/ایجاد ایستگاه‌های بازرسی

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای زلزله‌زده/ایجاد ایستگاه‌های بازرسی

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور اسلام‌آباد به سمت سرپل‌ذهاب گفت: خودروهای سنگین ترانزیتی می‌توانند از محور گیلانغرب به مرز پرویزخان و خسروی تردد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راهور در مناطق زلزله‌زده به ویژه سرپل‌ذهاب، ازگله، ثلاث‌باباجانی و قصر شیرین مستقر هستند، گفت: با تدابیری که صورت گرفته است مقرر شده از ورود خودروهای سنگین باربری ممانعت شود بویژه در محور اسلام‌آباد به سمت سرپل‌ذهاب تا نیروهای امدادی و خدماتی بتوانند راحت‌تر تردد کنند.

او با تاکید براینکه تا اطلاع‌ ثانوی ممنوعیت تردد خودروهای سنگین ادامه دارد، تصریح کرد: خودروهای سنگین که به سمت پرویز خان و خسروی بار می‌برند، می‌توانند از محور گیلانغرب استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راهور در محورهای منتهی به منطقه زلزله‌زده گفت: افزایش تردد واحدهای امدادی و خدماتی در این محورها را شاهد هستیم اما وضعیت روان است.

سردار مهری خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی انتظامی گردان‌های ویژه تخصصی نیروی انتظامی را به این منطقه اعزام کرده و این نیروها علاوه بر تامین نظم و امنیت نیز در توزیع اقلام امدادی مشارکت می‌کنند.

او با تاکید براینکه مردم از سفرهای تک‌نفره و غیرضرور خودداری کنند، خاطرنشان کرد: ترددهای غیرضروری افراد برای حضور در منطقه امدادرسانی را مختل می‌کند و ما به مردم توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضرور به منطقه خودداری کنند و اقلام اهدایی خود را به واحدهایی که برای این منظور مشخص شده تحویل دهند تا سریعتر به دست زلزله‌زدگان برسد و از سفرهای انفرادی به منطقه بپرهیزند.

رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: ایستگاه‌های ایست بازرسی و گیت‌هایی در محورهای منتهی به منطقه زلزله زده پیش‌بینی شده که از تردد غیرضروری افراد جلوگیری می‌کند.

کد N1792150

وبگردی