آفتاب

اخبار جدید زلزله کرمانشاه +عکس | 432 کشته؛ آخرین آمار | جزئیات تلفات زلزله

اخبار جدید زلزله کرمانشاه +عکس | 432 کشته؛ آخرین آمار | جزئیات تلفات زلزله

اخبار جدید زلزله کرمانشاه | 432 کشته؛ آخرین آمار | جزییات جدید تلفات زلزله 7.3 ریشتری در کرمانشاه اعلام شد. | بر اساس آخرین آمار زلزله کرمانشاه، از 432 تن تلفات زلزله، نام 317 تن از شهروندان سرپل ذهاب به چشم می خورد. | تیم ارزیاب سازمان ملل امروز به مناطق زلزله زده کرمانشاه رفت. | از هفته آینده، بارندگی در منطقه زلزله زده آغاز می شود.

بیشتر ببینید: فیلم اجساد سربازان پادگان سرپل ذهاب .
بیشتر ببینید: عکسهای زلزله در کرمانشاه .
بیشتر ببینید: عکس زلزله کرمانشاه و...
بیشتر ببینید: فیلم زلزله کرمانشاه .

بیش از ۳۵ ساعت از زلزله ۷.۳ ریشتری کرمانشاه می‌گذرد؛ زلزله‌ای که طی آن و براساس آخرین آمارها، ۴۳۲ تن از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند و طبق آخرین آمارها ۷۴۶۰ تن نیز مجروح شده‌اند.
پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار کشته شدگان زلزله ۷.۳ ریشتری غرب کشور را ۴۳۲ نفر  اعلام کرده است. همچنین تعداد مصدومان این حادثه نیز   ۷۴۶۰ تن اعلام شده است که هموطنان جهت پیگیری بیمارستان‌هایی که مصدومان زمین لرزه کرمانشاه آنجا بستری هستند، می‌توانند به سایت http://www.emsnews.ir مراجعه کنند.
آخرین اخبار در خصوص زلزله غرب کشور با کلیک به‌روی هر تیتر قابل مشاهده است.
15:35*
غربالگری و مداخلات روانشناختی در مناطق زلزله‌زده آغاز شد
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تعداد ۴۰ کارشناس سلامت روان آموزش دیده از نقاط مختلف استان را در قالب ۲۰ تیم حمایت‌های روانی اجتماعی تحت نظر دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، برای خدمت رسانی به افراد آسیب دیده به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده است.
15:29*
وضعیت جوی مناطق زلزله‌زده پایدار است
سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‌ای به تشریح وضعیت جوی مناطق زلزله‌زده کشور پرداخته و از شروع بارندگی در این مناطق از هفته آینده خبر داده است.
15:25*
راه‌اندازی رادیو امید برای زلزله‌زده‌ها
مدیر کل صداوسیما استان کرمانشاه از راه‌اندازی رادیو امید به منظور پوشش اخبار زلزله غزب کشور و به ویژه استان کرمانشاه خبر داد.
15:23*
حضور تیم ارزیاب سازمان ملل در مناطق زلزله‌زده عراق
در پی وقوع زمین لرزه در مناطقی از عراق سازمان ملل تیم ارزیاب خود را به مناطق زلزله‌زده اعزام کرد.
۱۵:۱۷*
آمار جانباختگان زلزله 432 تن اعلام شد
به گزارش ایسنا، پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را ۴۳۲ نفر اعلام کرد.
تعداد افراد متوفی در شهرهای مختلف به شرح زیر است:
سرپل ذهاب: ۳۱۷
اسلام آباد غرب: ۲۳
کرند: ۱۴
قصر شیرین: ۲۸
جوانرود: ۳
ثلاث: ۱۵
معاینه شده توسط پزشکی قانونی کرمانشاه: ۲۹
صحنه: ۳
در این گزارش، اجساد شهرستان صحنه نیز به آمار تلفات اضافه شده است. تعداد جان باختگان شهر کرمانشاه، تنها یک نفر بوده است و سایر جان باختگانی که به عنوان معاینه شده در کرمانشاه اعلام می شوند از شهر ازگله و سرپل ذهاب به کرمانشاه منتقل شده‌اند.
کد N1791744

وبگردی