آفتاب

چادر هنوز در مناطق‌زلزله‌زده به اندازه کافی توزیع نشده‌است

چادر هنوز در مناطق‌زلزله‌زده به اندازه کافی توزیع نشده‌است

سخنگوی سازمان مدیریت بحران درباره مشکل نبود پتو و چادر در مناطق زلزله زده، توضیح داد و گفت: در همین زمینه ما هم گزارشاتی داریم که هنوز چادر به اندازه کافی توزیع نشده است؛ چون تعداد روستاها و حجم خسارت زیاد است، کمک رسانی زمانبر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام سعیدی؛ سخنگوی مدیریت بحران در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اعلام اینکه عملیات جست و جو در میان آوارهای زلزله در غرب کشور تا صبح امروز ادامه داشت، اظهار داشت: صبح امروز با رییس سازمان امداد و نجات تماسی داشتم و حرفشان این بود که عملیات جست و جو رو به اتمام است؛ ولی برای اینکه احتمالا کسی زیر آوار نمانده باشد، تیم جست و جو را فعال نگه داشته‌اند.

وی با اعلام اینکه تا این لحظه تعداد مصدومان۷۳۷۰ نفر و جانباخته‌گان ۴۲۳ نفر است، گفت: دیشب معابر عمومی در کرمانشاه روشنایی داشت اما در منازل  همچنان برق نبود. آبرسانی سیار نیز در حال انجام است که امیدواریم به زودی آب وصل شود.

سعیدی همچنین درباره مشکل نبود پتو و چادر، توضیح داد و گفت: در همین زمینه ما هم گزارشاتی داریم که هنوز چادر به اندازه کافی توزیع نشده است، اما هلال احمر تاکنون ۸۳ هزار چادر و  ۱۰۰ هزار تخته پتو را توزیع کرده است. چون تعداد روستاها و حجم خسارت زیاد است، کمک رسانی زمانبر است.

کد N1791460

وبگردی