آفتاب

انتخاب نمایندگان شورا در کمیته شورای ساماندهی و توسعه مساجد

انتخاب نمایندگان شورا در کمیته شورای ساماندهی و توسعه مساجد

نمایندگان شورای شهر تهران در کمیته شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران و ستاد نظارت و هماهنگی محتوای تبلیغات محیطی شهر تهران انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران نمایندگان این شورا در کمیته شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران و ستاد نظارت و هماهنگی محتوای تبلیغات محیطی شهر تهران انتخاب شدند.

شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد متشکل از شهردار تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مشاور شهردار در امور مساجد، معاون شهرسازی و معماری شهرداری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران و... است.

این شورا موظف است در راستای ساماندهی و گسترش مساجد اقدام به تهیه برنامه و دستورالعمل اجرایی کرده و مساجد نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی را شناسایی و معرفی کند و براساس رای اعضای شورا محمد سالاری با 18 رای و احمد مسجدجامعی با 20رای به عنوان اعضای این شورا انتخاب شدند. همچنین الهام فخاری نیز با 16 رای به عنوان نماینده شورا در ستاد نظارت و هماهنگی محتوای تبلیغات محیطی شهر تهران انتخاب شد.

 

کد N1790369

وبگردی