آفتاب

کنسرت «نواهای باقی‌مانده» سهراب پورناظری در امریکا

کنسرت «نواهای باقی‌مانده» سهراب پورناظری در امریکا

سهراب پورناظری تور کنسرت‌هایی را با عنوان «نواهای باقی‌مانده» با همراهی شهاب پارنج و با اجرای قطعاتی از ریچارد دانیل‌پور، دیوید گارنر و ایان کراوس در امریکا روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایلنا، اولین اجرای تور کنسرت‌های «نواهای باقی‌مانده» از شب گذشته (بیستم آبان) به میزبانی «پالادیوم میوزکم» و با موضوعِ «باغ ایرانی» در گرینویچ کنتیکت برگزار شد.

سهراب پورناظری و شهاب پارنج پس از این اجرا در فستیوال‌ موسیقی معاصر در «نشویل» روی صحنه می‌روند و بعد از آن در شهرهای نیویورک، واشینگتن، سانفرانسیکو و لس‌آنجلس تور کنسرت‌هایشان را ادامه خواهند داد.

این کنسرت در دو بخش اجرا خواهد شد؛ در بخش نخست آثاری از کیخسرو پورناظری و سهراب پورناظری اجرا می‌شود. در ادامه نیز سهراب پورناظری با نواختن تنبور و کمانچه و شهاب پارنج با نواختن سازهای کوبه‌ای، بداهه‌نوازی خواهند کرد. 

در بخش دوم نیز آثار آهنگسازانی چون ریچارد دانیل‌پور، دیوید گارنر، ایان کراوس و شهاب پارنج اجرا خواهد شد و این دو هنرمند ایرانی همراه با یک کوارتت زهیِ امریکایی گروه‌نوازی می‌کنند. 

«سهراب پورناظری» به تازگی در ایران کنسرت- نمایش «سی» را با آواز «همایون شجریان» و با حضورِ بازیگرانی چون بهرام رادان، سحر دولتشاهی،‌ صابر ابر، مهدی پاکدل، حسین صوفیان و بانی‌پال شومون روی صحنه برد؛ این پروژه قرار است سالِ آینده نیز در تهران و شهرستان‌های دیگر ادامه داشته باشد.

کد N1790333

وبگردی