آفتاب

هدف وزارت کار رفع موانع پیشروی کارآفرینان است

هدف وزارت کار رفع موانع پیشروی کارآفرینان است

نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور که در شهرستان جم برگزار شد، گفت: استان بوشهر یکی از مهدهای شعر و شاعری کشور است و ما در زمینه شعر جامعه کار و تلاش باید کاری ملی انجام دهیم و برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها باید در سطح کشور نهادینه شود.

وی همچنین در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان جم و فعالان اقتصادی شهرستان جم و کنگان به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان جم حضور یافت.

در ادامه، نشست صمیمی فعالان اقتصادی و کارآفرینان  شهرستان جم با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان جم به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان جم  برگزار شد.

در این جلسه قائم مقام وزیر هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را رفع موانع پیشروی کارآفرینان دانست و این عامل را بهترین راهکار جهت ایجاد اشتغال قلمداد کرد.

کد N1790099

وبگردی