آفتاب

فیروزآبادی: در زمینه شعر جامعه کار و تلاش باید کاری ملی انجام دهیم

فیروزآبادی: در زمینه شعر جامعه کار و تلاش باید کاری ملی انجام دهیم

نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور با حضور ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، فیروزآبادی در نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور که در شهرستان جم در استان بوشهر برگزار شد، گفت: استان بوشهر یکی از مهدهای شعر و شاعری کشور است و ما در زمینه شعر جامعه کار و تلاش باید کاری ملی انجام دهیم و برگزاری اینگونه جشنواره ها باید در سطح کشور نهادینه شود.

همچنین وی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر ، فرماندار شهرستان جم و فعالان اقتصادی شهرستان جم و کنگان به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان جم حضور یافت.

نشست صمیمی فعالان اقتصادی و کارآفرینان  شهرستان جم  با حضور دکتر فیروزابادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر ، فرماندار شهرستان جم  به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در سالن جلسات فرمانداری شهرستان جم برگزار شد.

 در این جلسه قائم مقام وزیر هدف  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را رفع موانع پیشروی کارآفرینان دانست و این عامل را بهترین راهکار جهت ایجاد اشتغال دانست.

کد N1790097

وبگردی