آفتاب

ثمین صدیقی یکی از افراد موثر در سازمان جهانی بهداشت است

ثمین صدیقی یکی از افراد موثر در سازمان جهانی بهداشت است

همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در مراسم تکریم نماینده سازمان جهانی بهداشت گفت: ثمین صدیقی، یکی از افراد موثر در سازمان جهانی بهداشت است

به گزارش وبدا، سیدحسن هاشمی، در مراسم تکریم از ثمین صدیقی نماینده سازمان جهانی بهداشت ضمن تشکر از زحمات و همکاری وی در این سال‌ها با وزارت بهداشت ایران افزود: من احساس نمی‌کنم که با دکتر ثمین صدیقی دو برادر جدا از دو ملت جدا هستیم بلکه احساس می‌کنم ایشان برادر بنده هستند و در حضور رئیس سازمان جهانی بهداشت در سفر به پاکستان، دکتر صدیق از اقدامات و فعالیت‌های ما در حوزه سلامت و پیشرفت طرح تحول سلامت دفاع بیشتری کردند.

وزير بهداشت افزود: خوشحال هستم که در دو سال گذشته مطالب زیادی از وی آموختیم و امیدوارم در قالب سطوح عالی سازمان جهانی بهداشت از تجربیات این استاد برجسته بهره مند شویم و مطمئنا ارتباط ایران با ایشان ادامه خواهد داشت.

در اين مراسم، صدیق، نماینده سازمان جهانی بهداشت هم درباره دستاوردهای طرح تحول سلامت، حمایت از برنامه ملی مقاومت ضدمیکربی، ارتقا برنامه واکسیناسیون، بهبود زمینه‌ها، راهبردهای برنامه‌های سلامت نوجوانان و سالمندان با هدف افزایش امید به زندگی، اتخاذ سیاست جامع و همه جانبه بررسی مقابله با اثرات تغییرات آب و هوایی را از اولویت‌های ایران دانست.

نماینده سازمان جهانی بهداشت در ادامه افزود: نمره ای که شخصاً به نظام سلامت ایران می‌دهم، 7.5 از 10 است که به اعتقاد من می تواند 8.5 باشد.

مراسم تکریم ثمین صدیق نماینده سازمان جهانی بهداشت با حضور وزیر بهداشت و جمعی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد.

کد N1788348

وبگردی