آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

مسئولیت سنگین باوفا و شاگردانش/امیدواری به تداوم درخشش کشتی فرنگی

مسئولیت سنگین باوفا و شاگردانش/امیدواری به تداوم درخشش کشتی فرنگی

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است تیم امید برای حفظ نوار موفقیت های این رشته، کار سختی را در رقابتهای جهانی لهستان پیش رو دارد.

رحیم علی آبادی با اظهار امیدواری به درخشش فرنگی کاران تیم امید در رقابتهای جهانی به خبرنگار مهر گفت: من به تمامی این جوانان باانگیزه و آینده دار، امیدوار هستم و معتقدم این بچه ها می توانند همچون رده های دیگر کشتی فرنگی در این میدان بین المللی و مهم بدرخشند.

وی تصریح کرد: البته همین موضوع و حفظ نوار موفقیت های کشتی فرنگی در میادین جهانی و آسیایی می تواند باعث سنگین تر شدن مسئولیت فرنگ کاران امید شود و کمی برای آنان ایجاد استرس و فشار روحی کند.

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۲مونیخ با اشاره به نمره قبولی جوانان باانگیزه کشتی فرنگی گفت: بعد از بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو و تغییر نسل کشتی فرنگی ایران، بسیاری از اهالی کشتی معتقد بودند نسل جدید برای شکوفایی و درخشش، نیاز به زمان زیادی دارد، اما همه دیدند که همین جوانان توانستند در میادین مختلف آسیایی و جهانی بدرخشند و پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهند.

علی آبادی افزود: ورزش قهرمانی، فراز و نشیب های فراوانی دارد و هر اوج و موفقیتی، روزی به فرود و خداحافظی خواهد رسید. در نتیجه باید قبول کرد که همیشه باید نسل جوان وجدیدی در راه باشد تا بتواند جانشین بزرگان و قهرمانان قدیمی تر شود. خوشبختانه این تغییر نسل هم در کشتی فرنگی با موفقیت و اتفاقات مثبت مواجعه شد که امیدوارم این روند همچنان در رقابتهای جهانی رده امید هم تداوم یابد.

وی در پایان با اشاره به تلاش و برنامه ریزی شبانه روزی کادر فنی تیم امید برای کسب موفقیت در رقابتهای جهانی گفت: حمید باوفا و همکارانش در کادر فنی تیم امید به خوبی می دانند که نباید زمان را از دست دهند و بر این اساس با تمام وجود در روزهای باقی مانده تا اعزام شاگردان مشغول کار هستند. کادر فنی تیم امید به خوبی می داند که مسئولیت سنگینی برعهده دارد و باید به سهم خود برای کشتی فرنگی ایران افتخارآفرینی کند.

آخرین اردوی تیم کشتی فرنگی امید از روز ۱۶ آبان آغاز و تا روز ۲۷ آبان ماه پیگیری می شود.

رقابت های جهانی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی امید(زیر ۲۳ سال) در روزهای ۳۰ آبان و اول آذرماه در شهر «بیدگوشچ» کشور لهستان برگزار خواهد شد.

کد N1787475

وبگردی