آفتاب

چهلم صادق برمکی +فیلم | درخواست اعدام قاتل صادق برمکی | حاشیه های چهلم جوان مهابادی

چهلم صادق برمکی +فیلم | درخواست اعدام قاتل صادق برمکی | حاشیه های چهلم جوان مهابادی

چهلم صادق برمکی +فیلم | مراسم چهلم صادق برمکی جوان مهابادی روز گذشته با حضور مردم مهاباد و آشنایان و دوستان صادق برمکی برگزار شد. حاضران در مراسم چهلم صادق برمکی، با در دست داشتن نوشته هایی، تقاضای اعدام هر سه قاتل صادق برمکی را داشتند. فیلم مراسم چهلم صادق برمکی و حاشیه های آن در مهاباد را در ادامه ببینید...

بیشتر بخوانید: دختر مورد علاقه صادق برمکی.
بیشتر بخوانید: مستند صادق برمکی .
بیشتر بخوانید: دانیال قاتل صادق برمکی شیطان پرست بود
بیشتر بخوانید: دادکاه قاتل صادق برمکی چه شد؟
من نمی خواهم زنده بمانم، مرا هم آتش بزنید، زندگی بدون صادق را نمی خواهم... ، این ها حرفهای مادری است که پس از گذشت 40 روز از قتل پسرش بر سر مزار صادق برمکی فریاد می زند.
مراسم چهلم صادق برمکی در حالی در مهاباد برگزار شد که جمعیت زیادی از اهالی شهر در این مراسم حضور پیدا کردند و همگی با در دست گرفتن برگه هایی خواستار قصاص 3 متهم پرونده شده بودند.
در این مراسم همگی فریاد می زدند که خواستار قصاص قاتلان صادق برمکی هستند و شعارهای مرگ بر شیطان پرست می دادند.
بنا به این گزارش، افراد زیادی با دادن پیام به خانواده صادق برمکی با آنها ابراز همدردی کرده اند و همگی خواستار قصاص 3 پسر جوان شده اند. 

رکنا نوشت: 40 روز از ماجرای قتل هولناک صادق برمکی می گذرد، پرونده ای که در آن 3 پسر جوان که از دوستان صادق بودند ابتدا وی را سوار بر خودرو به اطراف مهاباد بردند و سپس با ضربات چاقو و ساطور وی را تا یک قدمی مرگ کشاندند و سپس جسد او را در بیابان رها کردند.
این 3 جوان فردای آن شب برای اطمینان از مرگ صادق برمکی بار دیگر به سراغ وی می روند که متوجه می شوند پسر جوان هنوز زنده است و این بار در حالیکه با دوربین گوشی موبایل صحنه تلخی را ضبط می کردند اقدام به آتش افروزی کرده و صادق برمکی را که نیمه جان و غرق خون روی زمین افتاده بود آتش زدند و عامل جنایت که دانیال نام دارد در برابر دوربین فریاد می زند که به جهنم من خوش آمدی.
جسد سوخته پسر جوان از سوی یک چوپان پیدا شد و ماموران پلیس خیلی زود دانیال و دو متهم دیگر این پرونده را دستگیر کردند و هر 3 به قتل صادق برمکی اعتراف کردند.
کد N1787469

وبگردی