آفتاب

تکریم و معارفه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی سابق و جدید استان تهران

تکریم و معارفه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی سابق و جدید استان تهران

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی سابق و جدید استان تهران صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ مهدی قدمی در این مراسم که معاون اقتصادی استانداری تهران، مدیرکل دفتر امور استانها، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و جمعی از مدیران و کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران حضور داشتند با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر بکارگیری و استفاده از پتانسیل های زنان در عرصه مدیریت اظهار داشت: سنجش و شاخص های ما در انتخاب مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران صرفا جنسیت و انتخاب از بین زنان نبود بلکه صلاحیت و توانمندی مورد تاکید بود.

وی با بیان اینکه مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی تهران یکی از استانهای پیچیده مجموعه مدیریتی وزارت اقتصاد است افزود: استان تهران به دلیل پایتخت بودن، پیچیدگی های سیاسی هم به آن افزوده می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع تصریح کرد: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران با توجه به مرتبط بودن تحصیلات و تاکیدی که بر روی بهبود و توسعه کسب و کار داریم انتخاب شده است.

قدمی یادآور شد: خانم دهنادی یازده سال معاونت دفتر امور استانهای وزاتخانه را عهده دار بود و بواسطه این مسوولیت، شناخت کافی بر حوزه وظیفه ای استانها دارد.

وی با اشاره به تاکید وزیر اقتصاد در خصوص شورای هماهنگی استانها گفت: هماهنگی ها باید هم درون سازمانی و هم برون سازمانی بویژه با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی باشد.

قدمی همچنین درخصوص جذب سرمایه گذار نیز گفت: جذب سرمایه یکی از موارد مورد تاکید این وزارتخانه است که باید بطور ویژه به آن پرداخته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای آقایی، مدیرکل سابق  امور اقتصادی و دارایی استان تهران در دوران تصدی این سمت، برای دهنادی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران آرزوی موفقیت در انجام این مسئولیت کرد.

در ادامه آقایی، مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان تهران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 17 ماهه خود گفت: در سال 1395 تعداد 5 پروژه و در سال 1396 تعداد 6 پروژه اقتصاد مقاومتی برای این اداره کل تصویب شد که در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران بعنوان عضو فعال شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تلاش کرد در استان نقشی که بعنوان نماینده وزارت اقتصاد در بخش تصمیم گیری عهده دار بود حضوری پررنگ و موثر داشته باشد.

آقایی ابلاغ جذب 3 میلیارد و 273 میلیون دلار سرمایه خارجی به استان تهران، کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی از بین 60 دستگاه استانی، اجرای خزانه داری الکترونیک در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران بعنوان استان پایلوت، مولد سازی مدیریت دارایی های دولت و بهبود فضای کسب و کار از را جمله اقدامات این اداره کل در 17 ماه گذشته عنوان کرد.

در پایان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران ضمن تشریح برنامه های خود، از برنامه ریزی برای راه اندازی شورای هماهنگی این استان خبر داد و گفت: این امر یکی از اولویت های کاری من در این اداره کل خواهد بود.

دهنادی همچنین از پیگیری منشور حقوق شهروندی و استمرار اقدامات انجام شده در حوزه بهبود فضای کسب بعنوان برنامه های مهم کاری خود نام برد.

 

کد N1787287

وبگردی