آفتاب
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خبر داد:

تردد ۶۰۰ هزار زائر اربعین از مرزهای مختلف کشور به عراق

تردد ۶۰۰ هزار زائر اربعین از مرزهای مختلف کشور به عراق

ایلام-جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از تردد ۶۰۰ هزار زائر اربعین از مرزهای مختلف کشور به عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن فتحی زاده امروز در دومین جلسه قرارگاه مقدم اربعین که با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی ناجا حضور داشتند، اظهار داشت:مدیریت جمعیت و جلوگیری از ازدحام و تجمع در پایانه های مرزی مهمترین اولویت و برنامه پلیس در روزهای آینده بوده و بایستی نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف در اسرع وقت مرتفع و حل شوند. 

وی با اشاره به صدور بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار روادید برای سفر اربعین در سراسر کشور، تصریح کرد:تا امروز تعداد۶۰۰ هزار زائر از مرز های زمینی و هوایی کشور به مقصد عتبات عالیات عبور کردند. 

سردار فتحی زاده با تاکید بر اینکه در مهران و شهرهای مرزی به هیچ وجه روادید صادر نخواهد شد، گفت: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون روادید به پایانه مرزی مهران مراجعه کردند که توسط نیروهای مستقر در پایانه به شهرهای خودشان عودت داده شدند. 

فرمانده قرارگاه اربعین با بیان اینکه در مدخل ورودی استان ایلام ایستگاه های سیار پلیس مستقر شده و از ورود افراد فاقد گذرنامه و روادید جلوگیری خواهند کرد، افزود:در چند روز آینده از زائران عزیز انتظار داریم که مدیریت سفر داشته و به تدریج جهت عزیمت به سفر معنوی اربعین به پایانه های مرزی سه گانه مهران،چذابه و شلمچه مراجعه نمایند. 

جانشین معاون هماهنگ کننده در پایان به زائران حسینی (ع) توصیه کرد: در طول سفر اربعین به هشدار های پلیسی توجه کرده و هنگام عبور از گیت های مشخص شده با ماموران همکاری لازم داشته باشند. 

کد N1786032

وبگردی