آفتاب
برانکو ایوانکوویچ:

مستحق کسب پیروزی بودیم/حالا با خیال راحت به تعطیلات می‌رویم

مستحق کسب پیروزی بودیم/حالا با خیال راحت به تعطیلات می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نشان دادیم پس از بازی سنگین مقابل استقلال هم در شرایط آرمانی می مانیم و باز هم برنده می شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی دو بر صفر امروز پرسپولیس مقابل سایپا در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه تختی به خبرنگاران گفت: بازی خوبی انجام دادیم. مستحق برد بودیم و باید به آن می رسیدیم. به هر حال این دیدار برایمان مهم بود تا با پیروزی های متوالی به سراغ تعطیلات در لیگ برویم.

وی در ادامه افزود: بازی مهم و سختی بود و مثل همیشه به بازیکنانم تبریک می گویم. با این بازی یک دوره خیلی سخت و خسته کننده را پشت سر گذاشتیم. بازی های متوالی در لیگ قهرمانان و سپس حضور در مقابل استقلال، شرایط سختی را برای بازیکنان ایجاد کرده بود. واقعا خیلی عالی این دوره را پشت سر گذاشتیم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص عملکرد سایپا در این دیدار، ادامه داد: کیفیت زمین روی بازی هر دو تیم تأثیر گذاشته بود و بازی محکم حریف که تلاش می کرد نتیجه را در نیمه دوم تغییر دهد. همیشه گفته ام که نتیجه دو بر صفر بسیار خطرناک است، چون تیم حریف می تواند با یک گل روحیه پیدا کند و به گل های بعدی برسد. خوشحالم که به حریفمان اجازه ندادیم از موقعیت هایش استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعطیلات دوباره لیگ برتر اظهار داشت: حالا با خیال آسوده سراغ استراحت کردن می رویم. باید خودمان را بار دیگر در شرایط ایده آل قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی مجدد در لیگ برتر را می دهید تصریح کرد: چه کسی می تواند قول قهرمانی بدهد که من نفر دوم باشم!؟ قول دادن کار جالبی نیست. هر کس هر قولی می تواند بدهد. مهم تلاش است تا به قهرمانی برسیم اما هرگز قول نمی دهم.

برانکو بار دیگر در مورد ربیع خواه صحبت کرد و گفت: او چون به موهایش ژل نمی زند، دوستش ندارند. او یکی از باهوش‌ترین بازیکنان ماست. از لحاظ تاکتیکی عالی کار می کند.

سرمربی پرسپولیس در پایان راجع به ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: ۶ ملی پوش از ما جدا می شوند و بشار رسن را هم ندارند اما چاره ای جز این هم ندارم و باید با همین وضعیت، کار را ادامه دهیم.

کد N1785905

وبگردی