آفتاب

یک کشته براثر تصادف خودروی پراید با موتورسیکلت

یک کشته براثر تصادف خودروی پراید با موتورسیکلت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در حادثه تصادف موتور و یک دستگاه خودروی پراید خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگوبا خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:45 دقیقه شب گذشته یک مورد تصادف در مسیر غرب به شرق خیابان شوش مقابل بوستان بهاران به سامانه 125 اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد، گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید با پنج سرنشین به دلیل نامشخصی با یک دستگاه موتورسیکلت که 2 راکب جوان داشت باهم برخورد کردند. براثر این حادثه هر دو دستگاه خودرو از مسیر خود منحرف شدند و با بلوک و جدول‌های میانی خیابان برخورد می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه راکبان موتورسیکلت به زمین افتاده بودند خاطرنشان کرد: خودروی پراید نیز به حالت نیمه واژگون در مسیر مخالف قرار گرفته بود براثر این حادثه ترافیک سنگین در محل ایجاد شده و مسیر خودروها تقریبا مسدود شده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کرده و راکبان موتورسیکلت را تحویل عوامل اورژانس داده که  متاسفانه مشخص شد یکی از راکبان در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود. راکب دیگر نیز به شدت مصدوم شده بود.

او ادامه داد: آتش‌نشانان نیز سرنشینان خودروی پراید را از خودرو خارج کرده و یک آقا و سه خانم و یک دختر بچه در این خودرو بودند و که دوخانم و یک دختر بچه دچار مصدومیت شده بودند. در نهایت خودروها به محل امن هدایت شد و محل تحویل عوامل راهور شد.

کد N1784721

وبگردی