آفتاب

تیراندازی در نیکشهر | دانش آموز نیکشهری تیرباران شد | نیکشهر کجاست؟

تیراندازی در نیکشهر | دانش آموز نیکشهری تیرباران شد | نیکشهر کجاست؟

تیراندازی در نیکشهر | دانش آموز نیکشهری به دلیل اختلافات شخصی، با شلیک 7 گلوله به هم کلاسی خود حادثه ای عجیب را در این شهر رقم زد. دانش آموز 16 نیکشهری در این حادثه تیراندازی از ناحیه دست و پا مورد اصابت 7 گلوله قرار گرفت. حادثه تیراندازی در نیکشهر در مسیر رفتن دانش آموزان به سمت مدرسه اتفاق افتاد... نیکشهر شهری در استان سیستان و بلوچستان است.


فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموز دوره دوم متوسطه این شهرستان صبح امروز/شنبه/ در مسیر مدرسه مورد تیراندازی همکلاسی خود قرار گرفت.
خبرگزاری ایرنا نوشت: فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموز دوره دوم متوسطه این شهرستان صبح امروز/شنبه/ در مسیر مدرسه مورد تیراندازی همکلاسی خود قرار گرفت.
صاحب گل صالحی اظهار داشت: این دانش آموز که از ناحیه دست و پا مورد اصابت پنج گلوله قرار گرفته هم اینک در بیمارستان بستری است.
وی افزود: ظاهرا بین این دانش آموز با یک دانش آموز دیگر اختلاف و درگیری قبلی رخ داده که متاسفانه منجر به بروز این حادثه شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: 2 فرد ناشناس ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد امروز در مسیر اسپکه - لاشار نیکشهر متین درزاده دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان را مورد اصابت گلوله قرار دادند.
وی ادامه داد: این دانش آموز که حال عمومی وی به علت اصابت هفت گلوله به بدنش وخیم گزارش شده بلافاصله به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شده است.مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر و اقدامات تخصصی خود را برای یافتن ضاربان و انگیزه آنان به صورت جدی در دستور کار قرار داده اند.
تلاش خبرنگار ما برای گفت و گو با مسئولان انتظامی سیستان و بلوچستان نتیجه بخش نبود و با وجود تماس های مکرر با حوزه معاونت اجتماعی انتظامی استان هیچ یک در این زمینه اظهار نظری نکردند.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

تیراندازی نیکشهر به روایت آموزش و پرورش

علی مرادی؛ رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از تیراندازی به یک دانش‌آموز در مسیر مدرسه خبر داد و گفت:‌ صبح امروز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه، یک دانش آموز ۱۵ ساله (پایه یازدهم) در مسیر اسپکه - لاشار نیکشهر در نزدیکی مدرسه مورد هدف یک فرد مسلح قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ۷ تیر به شانه، پا و نقاط حساس بدن این دانش آموز برخورد کرده است، گفت: در حال حاضر فرد مضروب به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شده و حال او وخیم گزارش شده است.
رئیس اداره روابط عمومی اداره کل سیستان و بلوچستان بیان کرد:‌ هم اکنون هویت ضارب و فردی که همراه ضارب بوده، شناسایی شده و به زودی توسط عوامل انتظامی دستگیر خواهند شد.
مرادی ادامه داد: هنوز انگیزه و علت این تیراندازی مشخص نیست.
کد N1784338

وبگردی