آفتاب

تعادل در حوزه مدیریت آب کشور توسط اردکانیان/ گزینه وزارت نیرو مدیریت تحول‌گرا دارد

تعادل در حوزه مدیریت آب کشور توسط اردکانیان/ گزینه وزارت نیرو مدیریت تحول‌گرا دارد

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: با توجه به اهمیت اقتصاد روستایی خواسته ما از وزیر پیشنهادی نیرو در دولت دوازدهم این است که توجه خاصی به اقتصاد روستایی که پایه آن آب و برق است، داشته باشد و از این طریق جلوی سونامی مهاجرت را با حداقل قیمت این دو کالا بگیرند.

معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه اردکانیان بهترین روزمه کاری را در بخش آب دارد، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از شرایط سختی که کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مسئله بحران آب است؛ چرا که دیر یا زود چالش آب در کشور شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که در این شرایط تنها کسی که می‌تواند پایه و اهرم این قضیه در کشور باشد و بتواند یک تعادل در حوزه مدیریت آب در کشور ایجاد کند، اردکانیان است.

نماینده مردم شبستر با اشاره به مشکلات آذربایجان شرقی گفت: یکی از مشکلات این استان دریاچه ارومیه شناخته شده که با تخصص اردکانیان در رابطه با این دریاچه و برنامه‌هایی که برای حل بحران ارومیه در نظر گرفته است، می‌توان این گونه برداشت کرد که احیای دریاچه ارومیه نه تنها برای کشور بلکه برای جهان نقط عطفی خواهد شد.

آقاپور با بیان اینکه نظر نمایندگان مجلس در خصوص اردکانیان مثبتاست، ادامه داد: بنده نیز با توجه به سابقه کاری وی نظر مثبتی نسبت به رای اعتماد به اردکانیان دارم چراکه وی یک مدیریت تحول‌گرا دارد که اگر این تحول در کل نظام وزارت نیرو اجرایی شود، قطعا شاهد تاثیرات مثبت مدیریت وی خواهیم بود.

وی مهم‌ترین انتظار خود از اردکانیان را توجه به اقتصاد روستایی دانست و افزود: توجه به این مقوله بدون فراهم آوردن آب و برق با قیمت مناسب امکان پذیر نیست لذا انتظار می‌رود که در دوره جدید به اقتصاد روستایی بیش از پیش توجه شود.

 

کد N1783750

وبگردی