آفتاب

سرقت مسلحانه از شرکت خصوصی/ سارقان دستگیر شدند

سرقت مسلحانه از شرکت خصوصی/ سارقان دستگیر شدند

سرپرست پلیس آگاهی تهران با اشاره به سرقت مسلحانه از شرکت خصوصی از دستگیری سارقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ یاراحمدی؛ سرپرست پلیس آگاهی تهران درباره جزئیات دستگیری سه سارق که مسلحانه اقدام به سرقت می‌کردند، گفت: در تاریخ 21 شهریورماه یک سرقت مسلحانه از شرکت خصوصی دستگاه‌های فلزیاب به کلانتری اعلام شد و پس از تشکیل پرونده، پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را در این زمینه آغاز کرد.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد؛ سه نفر در پوشش خریدار به این شرکت مراجعه و اقدام به سرقت مسلحانه دستگاه‌های فلزیاب کرده‌اند. بعد از این سرقت متعاقبا دو سرقت مسلحانه در خیابان آذربایجان و خیابان نواب به وقوع پیوست. پلیس آگاهی در بررسی‌های به عمل آمده سارقین را شناسایی و متوجه شد آنها به یکی از شهرهای غربی کشور متواری شده‌اند.

سرپرست پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: محل مخفیگاه این افراد شناسایی و پلیس ضمن دستگیری آنها اموال مسروقه را در مخفیگاهشان کشف و ضبط کرد. این افراد در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف و کلیه اموال کشف و ضبط شد.

سرهنگ یاراحمدی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد؛ این افراد در یکی از شهرهای مجاور نیز یک سرقت مسلحانه انجام داده‌اند که در مجموع نزدیک به 600 میلیون اموال مسروقه سرقت کرده بودند.

او ادامه داد: متهمان این شرکت‌ها را که به صورت غیرمجاز اقدام به خرید و فروش دستگاه‌های فلزیاب می‌کردند از طریق شبکه‌های مجازی شناسایی و اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند. پلیس با صاحبان این شرکت‌ها نیز به علت خرید و فروش غیرمجاز این دستگاه‌ها برخورد خواهد کرد.

 

کد N1783440

وبگردی