آفتاب

انتقاد از دستور جلسات شورای شهر تهران

انتقاد از دستور جلسات شورای شهر تهران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به دستور جلسات این شورا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی الویری در جلسه امروز شورای شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده توسط محمد علیخانی؛ رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک درباره برنامه‌های کلان این کمیسیون به دستور جلسه شورا انتقاد کرد و گفت:‌ چه لزومی دارد وقتی بسیاری از موضوعات مهم باقی مانده است گزارشی در مورد چشم اندازها، رویکردها و برنامه‌های کلان کمیسیون حمل و نقل داشته باشیم.

او ادامه داد: جلسات شورا غنی نیست و اگر موضوع برای مطرح کردن نداریم چه لزومی دارد که در ماه هشت جلسه برگزار کنیم در حالی که می‌توانیم دو جلسه داشته باشیم، بهتر است اجازه دهید تا کمیسیون‌ها فعال شوند تا برای جلسات شورا خوراک تهیه شود.

ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر که در غیاب محسن هاشمی ریاست جلسه شورا را بر عهده داشت در واکنش به انتقادهای الویری گفت: ارائه چشم انداز و برنامه کمیسیون‌ها در صحن شورا دارای اهمیت است چرا که اعضای شورا باید بدانند که چه اتفاقی دردیگر کمیسیون‌ها می‌افتد.

مجید فراهانی عضو دیگر کمیسیون برنامه وبودجه نیز در موافقت با الویری گفت: از پنج جلسه متوالی هفته گذشته انتخاب نمایندگان شورا در کمیته‌ها و سازمان‌ها به تعویق افتاده است چرا وقتی انتخاب‌های مهم باقی مانده است دستور جلسات دیگری در صحن ارائه می‌شود.

کد N1782025

وبگردی