آفتاب
بیات در گفتگو با مهر:

روند پیشرفت تیم امید مثال زدنی است/ رضایی به خوبی تیم را جمع کرد

روند پیشرفت تیم امید مثال زدنی است/ رضایی به خوبی تیم را جمع کرد

سرپرست تیم کشتی آزاد امید بعد از پایان نخستین اردوی آماده سازی این تیم گفت: اردونشینان با پیشرفت محسوس خود ما را در آستانه رقابتهای جهانی دلگرم کردند.

علی بیات در حاشیه آخرین روز از نخستین اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد امید برای حضور در رقابتها جهانی به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه نخستین مرحله از تمرینات را با پیشرفت خوبی از سوی بچه ها همراه بودیم که این موضوع ما را برای اردوهای بعدی و سپس حضور در رقابتهای جهانی امیدوارتر کرده است.

وی به زمان آغاز اردوی بعدی تیم امید اشاره کرد و گفت: اردوی بعدی از روز ۳۰ مهرماه در خانه کشتی آغاز می شود که ما سعی می کنیم با برنامه ریزی و اجرای دقیق تمرینات، بهترین استفاده را از زمان باقیمانده تا اعزام به رقابتهای جهانی ببریم. البته شور و نشاط بچه ها و انگیزه ای که آنان در طول تمرینات دارند، مثال زدنی است و روند کارها را سرعت می بخشد.

سرپرست تیم کشتی آزاد امید به حضور موثر علیرضا رضایی در راس این تیم و ارتباط سازنده او با اردونشینان اشاره کرد و افزود: رضایی به محض قبول مسئولیت کار را استارت زد و همین موضوع نشان داد که او امید و اشتیاق فراوانی برای خدمت به کشتی دارد. ضمن اینکه ارتباط دوستانه و صمیمی او با آزادکاران اردو همیشه باعث نتایج خوبی شده و این بار هم او با همین شرایط مشغول آماده سازی بچه ها برای رقابتهای جهانی است.

بیات در پایان در خصوص سطح رقابتهای امیدهای جهان هم گفت: این مسابقات برای نخستین بار است که پس از سالها با نظر اتحادیه جهانی برگزار می شود و مطمئنا هر مصافی به عنوان نخستین بار برای تمامی تیمها دشوار خواهد بود. ما نیز سعی خواهیم کرد بهترین نتیجه را بگیریم و در نهایت جزو سه تیم برتر مسابقات امیدهای جهان باشیم.

آزادکاران امید (زیر ۲۳ سال) خود را برای حضور در رقابت های جهانی این رشته که روزهای ۴ و ۵ آذرماه در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار خواهد شد، آماده می کنند. در این راستا اردوی بعدی تیم کشتی آزاد امید روزهای ۳۰ مهر تا ۱۵ آبان ماه در محل خانه کشتی تهران برگزار می شود.

کد N1781413

وبگردی