آفتاب

قاتل اهورا تهدید به قتل شد | زندانیان زندان لاکان: اگر ناپدری اهورا را ببینیم، او را می کشیم!

قاتل اهورا تهدید به قتل شد | زندانیان زندان لاکان: اگر ناپدری اهورا را ببینیم، او را می کشیم!

قاتل اهورا تهدید به قتل شد | در پی قتل فجیع و تجاوز به اهورا کودک 2 ساله به دست ناپدری در رشت، زندانیان زندان لاکان رشت، تهدید کرده اند که اگر مجتبی قاتل اهورا به این زندان منتقل شود، کشته خواهد شد. جنایت قاتل اهورا آن قدر فجیع است که زندانیان نمی توانند چنین فردی را در میان خویش ببینند.

بیشتر بخوانید: شکنجه اهورا ؟
بیشتر بخوانید: ماجرای رابطه مادر اهورا با قاتل .
بیشتر ببینید: فیلم: مادر اهورا .
بیشتر ببینید: فیلم قاتل اهورا .

تعداد زیادی از زندانیان در زندان لاکان‌رشت اعلام کرده‌اند در صورت برخورد با قاتل شیطان صفت کودک۲ساله، اورا خواهند کشت.

قاتل اهورا  ,مجتبی جوانی که به اهورا 2 ساله در رشت تجاوز کرده بود و او را با کوبیدن سرش به دیوار به طرز وحشیانه ای به قتل رسانده بود در بازداشت به سر می برد و به گفته یک منبع آگاه قاتل کودک 2 ساله برای به منتظر بودن تا روز دادگاه به زندان لاکان رشت منتقل می شود.

به این ترتیب تعداد زیادی از زندانیان در زندان لاکان‌ رشت اعلام کرده‌اند در صورت برخورد با قاتل شیطان صفت، او را در زندان به قتل می رسانند.

مراسم یادبود اهورا فردا از ساعت ۱۵ در مسجد جوار محل دفنش آغاز شد.اهورا قاسمی کودک ۲/۵ ساله اهل خمام ۲۳ مهرماه بر اثر آزارهای جنسی و جسمی وارد شده از سوی پدرخوانده اش «مجتبی» که تنها ۱۷ روز از ازدواجش با مادر اهورا می گذشت در خیابان لاکانی رشت جانش را از دست داد.

پیکر این کودک ۲۵ مهرماه در زادگاه پدری اش روستای زیده خمام با حضور جمع زیادی از شهروندان که از انتشار این خبر اندوهگین بودند، برگزار شد.
کد N1781083

وبگردی