آفتاب
پس از گذشت سال‌ها از تخریب سینمای شهر؛

سینما پیروزی کرمانشاه حیات دوباره می‌گیرد/مساعدت استاندار

سینما پیروزی کرمانشاه حیات دوباره می‌گیرد/مساعدت استاندار

کرمانشاه- سرپرست حوزه هنری استان کرمانشاه از بازسازی سینما پیروزی شهر کرمانشاه با مساعدت استاندار و مسئولین ارشد استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان  کرمانشاه، امین مرادی سرپرست حوزه هنری استان کرمانشاه به همراه تنی چند از کارشناسنان حوزه هنری از سینما پیروزی بازدید کرد.

این بازدید به منظور بررسی ظرفیت های سینما پیروزی و نیز اتخاذ تصمیمات شورایی مبنی بر اقدام برای بازسازی این مکان فرهنگی انجام شد.

امین مرادی سرپرست حوزه هنری کرمانشاه در این بازدید گفت: سینما یکی از شاخص های توسعه فرهنگی برای هر جامعه است.

مرادی در ادامه تصریح کرد: با توجه به کمبود سرانه ی سینما برای مردم شریف و ولایت مدار کرمانشاه، حوزه هنری تمام ظرفیت خود را در جهت ایجاد سینمایی با کلیه امکانات و رعایت استانداردهای روز دنیا استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مهم با حضور آقای بازوند استاندار کرمانشاه و همچنین مساعدت مدیران ارشد استان، شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرمانشاه، در آینده ای نزدیک محقق می شود.

مرادی در ادامه از احتمال ریزش ساختمان سینما خبر داد و اظهار داشت: در صورت عدم رسیدگی و اقدام به موقع امکان ریزش ساختمان سینما پیروزی وجود دارد که خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

این مدیر فرهنگی اظهار امیدواری کرد: با توجه به آشتی مخاطبان با سینما، وجود فیلم های خوب و تأثیرگذار و همچنین توجه مسئولین به امور فرهنگی شاهد بازگشایی سینما پیروز با شرایط عالی باشیم.

سینما پیروزی با قدمتی بالغ بر ۵۰ سال، چند سالی است که تعطیل است و به بغضی نهفته ای برای اهل فرهنگ بدل گشته است.

کد N1780637

وبگردی