آفتاب

نمایشگاه «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» افتتاح می‌شود

نمایشگاه «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» افتتاح می‌شود

نمایشگاه آثار مرضیه مهربان‌پژوه با عنوان «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» جمعه ۲۸ مهرماه در گالری فردا افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه ۳۸ اثر از مهربان پژوه با تکنیک گواش و آبرنگ روی مقوا از ۲۸ مهرماه جاری تا چهارم آبان ماه در گالری فردا به نمایش گذاشته می‌شود.

افتتاحیه نمایشگاه «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا چهارم آبان ماه از این نمایشگاه در گالری فردا واقع در خیابان کریمخان، زیر پل کریمخان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶ غربی، شماره ۲، واحد ۲ دیدن کنند.

مرضیه مهربان پژوه کارشناسی رشته مجسمه‌سازی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد رشته تصویرسازی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی و عضو انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران است و تاکنون آثارش در شش نمایشگاه انفرادی و ۱۶ نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته شده است و در بیست و هفتمین فستیوال زمستانی سارایوو ۲۰۱۱ جایزه اثر برگزیده را دریافت کرد. مهربان پژوه در زمینه مجسمه‌سازی، تصویرسازی و نقاشی فعالیت دارد.

او تاکنون مجسمه‌هایی را با متریال سنگ، فلز و گچ ساخته است و مجسمه طرح ماهی (چرخش) در فرهنگسرای ارسباران از جمله آثار اوست. تصویرسازی کتاب های تخیل و خواب، چشمان دریایی، سفینه‌های مهاجم، سمک‌عیار و مثل سایه نمونه‌هایی از فعالیت‌های او در حوزه تصویرسازی است.

حضور در ورک شاپ، اجرای طرح‌های نقاشی دیواری، ساخت تندیس و یادمان، دبیری و نظارت در جشنواره‌های ملی تجسمی از فعالیت‌های مهربان پژوه است.

کد N1780119

وبگردی