آفتاب
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد:

راه‌اندازی سریع گیت‌های گذرنامه در مرز خسروی/نظارت برپارکینگ‌ها

راه‌اندازی سریع گیت‌های گذرنامه در مرز خسروی/نظارت برپارکینگ‌ها

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بر راه‌اندازی سریع گیت‌های گذرنامه در مرز خسروی و همچنین بر نظارت بر پارکینگ‌های تعیین شده برای زوار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست ستاد اربعین استان با حضور فرمانده انتظامی استان  و فرمانده هنگ مرزی استان کرمانشاه امروز یکشنبه در پایانه مرزی خسروی برگزار شد.

سردار منوچهر امان الهی  در این نشست با اشاره به نزدیک بودن مراسم اربعین حسینی و پذیرایی ومیزبانی استان کرمانشاه از زائران عتبات عالیات گفت: اقداماتی در این زمینه انجام شده است اما آن جدیت و سرعتی که بود تا کنون ایجاد نشده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با توجه به موارد فوق، طبیعتا هم جناب آقای فرماندار، هم سایر مدیران باید یک سرعتی به کار بدهیم.

وی ادامه داد: ما در مجموعه انتظامی از مدت ها قبل به صورت دقیق و ریز، آنچه که در حوزه انتظامی لازم است انجام شود را پیش بینی کرده ایم.

امان‌الهی تاکید کرد: نیروی انتظامی باید نظارت ویژه بر خدمات دهی به زائران داشته باشد و با جدیت بیشتری اقدام کند.

وی با اشاره به بحث راه اندازی گیت های گذرنامه بر پیگیری این موضوع و تسریع در راه اندازی آنها تاکید کرد و گفت: باید این کار سرعت گیرد چرا که ممکن است از هفته آینده مراجعات آغاز شود و ما فرصت زیادی نداریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص نیازمندی هایی که نیروی انتظامی باید در محل نصب و راه اندازی کنند نیز گفت: از فردا این اقدامات آغاز و هر چه سریعتر نصب و راه اندازی صورت گیرد، چرا که فرصت چندانی نداریم.

وی در خصوص بحث پارکینگ ها نیز بر نظارت و رسیدگی نیروهای انتظامی بر آنها تاکید کرد و گفت: از همین الان برای این پارکینگ ها مسئول قرار داده شود و نظارت جدی بر آنها صورت گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه اقدامات باقی مانده و آماده سازی مرز خسروی از همین امروز انجام شود، ابراز امیدواری کرد خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی  ارائه شود.

کد N1779279

وبگردی