آفتاب

سرنخ جدید در قتل صادق برمکی

سرنخ جدید در قتل صادق برمکی

یکی دیگر از دوستان صادق و دانیال که از بچگی با قاتل و مقتول ارتباط داشته لب به سخن گشود. حرف های وی سرنخ های جدیدی از قتل صادق برمکی به دست می دهد.

نزدیک ترین دوست قاتل و مقتول پرونده جنایت هولناک مهاباد از رفتارهای عجیب قاتل پیش از جنایت گفت.

حدود دو هفته پیش جوان 19 ساله مهابادی به نام «صادق برمکی» به طرز هولناکی در نزدیکی یکی از روستاهای این شهر به قتل رسید و جسد وی در آتش سوزانده شد.

تحقیقات جنایی کارآگاهان مهاباد نشان داد که پشت این جنایت هولناک چند تن از دوستان مقتول قرار دارند که عامل اصلی این قتل نیز از دوران کودکی به صادق دوستی نزدیکی داشته است.

پس از دستگیری «دانیال»، بعضی شواهد نشان می داد انگیزه این جنایت ناموسی بوده، این در حالی است که شواهد و سخنان خانواده مقتول نشان دهنده این است که انگیزه دیگری پشت این قتل قرار دارد. آنها می گویند به احتمال قوی انگیزه های شیطان پرستانه پشت این قتل قرار دارد و دانیال در صدد بوده پس از قتل صادق، دیگر دوستان خود را نیز به قتل برساند اما با فاش شدن راز این جنایت ناکام ماند.

نزدیک ترین دوست مقتول و قاتل نیز در گفته های خود به تتوی «چشم جهان بین» که نماد یکی از فرقه های شیطان پرستی است اشاره کرد و گفت این تتو روی دست دانیال قرار داشت.با این حال راز این جنایت سر به مهر مانده است وهمچنان به طور دقیق انگیزه عاملان این جنایت نیز مشخص نیست
کد N1778745

وبگردی