آفتاب

اولین توئیت ترامپ بعد از سخنان دیشب | خیلی ها با من موافقند! | علت حمایت اروپا از ایران به روایت ترامپ

اولین توئیت ترامپ بعد از سخنان دیشب | خیلی ها با من موافقند! | علت حمایت اروپا از ایران به روایت ترامپ

واکنش ها به سخنان دیشب، صدای ترامپ را درآورد! | مخالفت گسترده جهانی با سخنان دیشب ترامپ، موجب واکنش رئیس جمهور آمریکا شد. ترامپ که بعد از سخنان دیشب، خود را تنها می بیند در توئیتر نوشت: افراد زیادی در موافقت با سخنرانی امروز من درباره ایران صحبت می کنند! او درباره علت حمایت اروپا از ایران نوشت: طرف های توافق درآمد زیادی از تجارت با ایران دارند!

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به صورت تلویحی مخالفت طرف های دیگر برجام با سخنان او در رد پایبندی ایران به برجام را به سود آنان از تجارت با ایران ارتباط داد.
ترامپ نوشت: افراد زیادی در موافقت با سخنرانی امروز من درباره ایران صحبت می کنند. طرف های توافق درآمد زیادی از تجارت با ایران دارند!
وی در یک سخنرانی در روز جمعه (به وقت واشنگتن) ضمن تشریح راهبرد جدید دولتش در قبال ایران، تهران را به نقض روح برجام متهم کرده و اعلام کرد که پایبندی ایران به برجام را تایید نمی کند.
ترامپ با این اقدام سرنوشت برجام را در دستان کنگره قرار داده و با این ادعا که برجام ناقص است، از آنان خواست این توافق را اصلاح کرده و اجازه ندهند که ایران بتواند موشک های بین قاره ای بسازد.
رئیس شورای ملی ایرانیان آمریکا در پاسخ به این توئیت ترامپ نوشت: تحریم ها علیه ایران را بردار تا آمریکا هم از تجارت با ایران سود ببرد.
کد N1778563

وبگردی