آفتاب
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مشکلات معلمان در کمیسیون آموزش بررسی شد/ وزیر کمیسیون را قانع کرد

مشکلات معلمان در کمیسیون آموزش بررسی شد/ وزیر کمیسیون را قانع کرد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش گفت: بررسی مشکلات معلمان در دانشگاه‌ فرهنگیان و سرپرستی این دانشگاه از مهم‌ترین مسائلی بود که در کمیسیون مطرح شد.

میرحمایت میرزاده (سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس) در گفت‌و‌گو با ایلنا؛ درباره جلسه روز گذشته کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش گفت: دکتر بطحایی، وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوالی که کمیسیون از وزارت آموزش و پرورش درباره عملکرد این وزارت‌خانه داشت، در مجلس حضور پیدا کرد.

او ادامه داد: مهم‌ترین سوال کمیسیون آموزش درباره سرپرستی دانشگاه بود؛ چون هرچه زودتر باید تکلیف این دانشگاه برای ریاست مشخص شود و رئیس داشته باشد. وزیر آموزش و پرورش درباره مشکلات این دانشگاه و مسئله سرپرستی آن توضیحات مفصلی دادند که در نهایت اعضای کمیسیون قانع و مقرر شد در اسرع وقت تکلیف ریاست دانشگاه فرهنگیان نیز مشخص شود.

میرزاده افزود: هم‌چنین تعدادی از طرح‌ها و لوایح نیز در کمیسیون بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: پذیرش دوره‌های معلمان، مشکلات آنها و موضوع حقوق و دستمزد ازجمله مواردی بود که در کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش به بحث گذاشته شد.

او با اشاره به اینکه هر زمانی که لازم باشد، وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون حضور پیدا می‌کند و همواره پاسخگو است، تاکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات با وزیر آموزش و پرورش تعامل بسیار خوبی دارد که همین مسئله می‌تواند به حل مشکلات جامعه معلمان و دانش‌آموزان کمک کند. همیشه این تعامل وجود داشته است.

کد N1777989

وبگردی