آفتاب

تصویب کلیات طرح مرمت و احیای بافت‌های تاریخی/ ارائه گزارش رییس سازمان بازنشستگی در کمیسیون برنامه و بودجه

تصویب کلیات طرح مرمت و احیای بافت‌های تاریخی/ ارائه گزارش رییس سازمان بازنشستگی در کمیسیون برنامه و بودجه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که در جلسه صبح امروز این کمیسیون، طرح‌های مربوط به اصلاح قانون بودجه و احیای بافت‌های تاریخی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش در تشریح جلسه صبح امرز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه علاوه بر بررسی تکلیف قانونی مربوط به تامین ۴ میلیون تن قیر رایگان، درخصوص تهاتر سایر هزینه‌ها از قبیل اجرای ایزولاسیون و آسفالت با قیر، مباحث مختلفی مطرح شد که کلیات آن به‌دلیل مغایرت با برنامه ششم توسعه کشور و قانون اساسی رد شد.

وی ادامه داد: طرح حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی نیز با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت که کلیات آن مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان ادامه داد: رییس سازمان بازنشستگی کشوری نیز گزارشی از وضعیت منابع و مصارف این سازمان ارائه داد و مقرر شد تا دو هفته آینده گزارش جامع و پیشنهادات اصلاحی را برای اتخاذ تصمیم به کمیسیون ارائه دهد.

تابش در پایان خاطرنشان کرد: همچنین اعضا کمیسیون قرار است ظهر امروز میهمان سازمان برنامه و بودجه کشور باشند تا نوبخت و معاونان، گزارش ٦ماهه اول بودجه سال ٩٦ را ارایه دهند.

کد N1777245

وبگردی