آفتاب

مستند صادق برمکی | فیلم: مستند قتل فجیع صادق برمکی جوان مهابادی

مستند صادق برمکی | فیلم: مستند قتل فجیع صادق برمکی جوان مهابادی

مستند صادق برمکی | فیلم مستند قتل صادق برمکی جوان مهابادی | قتل و سوزاندن صادق برمکی و رفتار عجیب دانیال قاتل صادق و فیلمبرداری از صحنه مرگ جوان مهابادی، پرونده قتل صادق برمکی را به یکی از موضوعات داغ روز تبدیل کرده است. در مستند قتل صادق برمکی موضوعاتی از جمله شائبه شیطان پرست بودن دانیال قاتل، ماجرای دوست دختر صادق برمکی، و ناگفته های قتل جوان مهابادی مورد اشاره قرار گرفته است.

[span]



بیشتر بخوانید: تارا دوست دختر صادق برمکی چه می گوید؟
بیشتر ببینید: فیلم: صادق برمکی 18+...
بیشتر بخوانید: دوستی صادق برمکی با دختر مورد علاقه دانیال؟
بیشتر بخوانید: سوزاندن صادق برمکی 18+

هفته گذشته خبر قتل هولناک پسر مهابادی به نام صادق برمکی تیتر یک حوادث رسانه های کشور شد.
دراین سناریوی هولناک چند جوان دوست ۱۹ ساله خود را به بیابان های اطراف یکی از روستاهای مهاباد بردند و پس از زدن چند ضربه ساطور در حالی که از او فیلم می گرفتند او را نیمه جان رها کرده و رفتند.
صبح روز بعد بار دیگر این چند جوان به سرکردگی فردی به نام دانیال به محل جنایت بازگشتند و متوجه شدند که هنوز صادق جان در بدن دارد، اما با این حال او را در حالی که هنوز زنده بود به آتش کشیدند و از لحظه به لحظه جان دادن او فیلم گرفتند.
پس از این جنایت هولناک دانیال و همدستانش گرفتار قانون شدند و از جنایت هولناک خود پرده برداری کردند. چند روز پس از این ماجرا گمانه زنی ها در مورد انگیزه اصلی عاملان این جنایت آغاز شد.
مهم ترین فرضیه ها دراین خصوص شامل دو دسته بود، یکی مسائل ناموسی و دیگری انگیزه های شیطان پرستانه. در حالی که گمانه زنی ها ادامه داشت و حتی به مطرح شدن نام دو دختر به نام های ملیکا و کیمیا کشیده شده بود همه افکار به سمتی رفت که انگیزه عاملان این جنایت ناموسی است.
کد N1776971

وبگردی