آفتاب

اسارت دو سرباز سعودی دیگر در یمن

اسارت دو سرباز سعودی دیگر در یمن

ایسنا نوشت: در نیروهای انصارالله یمن با انتشار یک نوار ویدئویی از اسارت دو سرباز سعودی دیگر خبر دادند که رسانه های عربستان به هلاکت ۵۷ نظامی این کشور در یمن اذعان کردند.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک نیروهای انصارالله یمن یک نوار ویدئویی از این دو اسیر سعودی که به دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی بازداشت شدند منتشر کردند.

این در حالی است که چند روز قبل انصارالله یمن از بازداشت دو سرباز ارتش عربستان بعد از درگیری ‌های شدید در جبهه نجران خبر داده بود.

شبکه المسیره وابسته به انصارالله یمن اعلام کرده بود که دو سرباز اسیر شده به نام‌های عادل متعب الرشیدی و عبدالمحسن فهد الغامدی از لشگر شش ارتش عربستان هستند. این دو سرباز بعد از درگیری در منطقه تبه رعد واقع در نجران اسیر شدند.

در این نوار ویدئویی دو اسیر مذکور از دولت عربستان خواستند تا پیگیر اوضاع آنها شده و مساله تبادل اسیران و توقف تجاوز علیه یمن را تسریع بخشند.

این در حالیست که شبکه المسیره گزارش داد که رسانه های عربستان به هلاکت بیش از ۵۷ افسر و سرباز این کشور طی ماه سپتامبر اذعان کرد.این مساله نشان دهنده افزایش حملات ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور علیه نیروهای متجاوز سعودی است.

4949

کد N1773207

وبگردی