آفتاب

توفان پورشه 911 در جهنم سبز/رکوردشکنی فراتر از لامبورگینی

توفان پورشه 911 در جهنم سبز/رکوردشکنی فراتر از لامبورگینی

پورشه 911 GT2 RS نه تنها قدرتمندترین 911 تاریخ است بلکه یکی از سریع‌ترین خودروهای پیست نوربرگ رینگ نیز محسوب می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،علاوه بر این، 911 GT2 RS همچنین سریع‌ترین خودروی تولیدی دیفرانسیل عقب در جهنم سبز بوده و توانسته یک دور پیست 20.6 کیلومتری را تنها در 6 دقیقه و 47.3 ثانیه طی کند.

 به لطف این رکورد،سوپرکار پورشه اثبات کرد تنها 1.4 ثانیه کندتر از سوپرکار الکتریکی NextEV Nio EP9 در نوربرگ رینگ بوده و سریع‌تر از خودروهای مشهور رادیکال SR8LM، لامبورگینی اوراکان پرفورمنته و دیگر محصولات پرفورمنس بالا  است.معاون بخش موتور اسپورت و خودروهای GT پورشه می‌گوید: در زمان آغاز فرایندهای توسعه خودرو ما هدف دست‌یابی به رکورد زیر 7 دقیقه و 5 ثانیه را برای این خودرو در نظر گرفتیم. بهبود 17.7 ثانیه‌ای این رکورد به لطف تجارب مهندسان، مکانیک‌ها و رانندگانی بوده که نشان‌دهنده تیم پرفورمنس فوق‌العاده قوی‌ای هستند.

پورشه برای ثبت این رکورد عالی از دو راننده با نام‌های لارس کرن و نیک تندی استفاده کرده است. البته لارس کرن بود که این رکورد خارق‌العاده را در ساعت 7 و 11 دقیقه عصر روز بیستم سپتامبر ثبت کرده است. پورشه شرایط بیرونی برای ثبت این رکورد را ایده آل توصیف کرده و سرعت متوسط خودرو در زمان ثبت برابر با 184.11 کیلومتر در ساعت بوده است.

۵۴۵۴ 

کد N1772546

وبگردی