آفتاب
در قالب تئاتری با موضوع صلح جهانی

«تی تووک» وارد تالار وحدت می‌شود/ همراهی چهره‌های تئاتر و موسیقی

«تی تووک» وارد تالار وحدت می‌شود/ همراهی چهره‌های تئاتر و موسیقی

گروه تئاتر «تی تووک» جدیدترین اثر نمایشی خود را بهمن و اسفند سال جاری در تالار وحدت به صحنه می برد، اثری که به موضوع صلح جهانی می پردازد.

ابراهیم پشت کوهی سرپرست گروه تئاتر «تی تووک» درباره جدیدترین فعالیت این گروه تئاتری به خبرنگار مهر گفت: در حال نگارش نمایشنامه ای با عنوان «ویلی کو ویلی کو بدو» هستم که متنی اورجینال است و با نگاهی به «هزار و یک شب» و «شهرزاد» شکل گرفته است. در این نمایشنامه از هفت تمدن بزرگ دنیا از جمله ایران یاد می شود.

وی درباره موضوع نمایشنامه «ویلی کو ویلی کو بدو» توضیح داد: این نمایشنامه به موضوع صلح جهانی می پردازد و پیروزی عشق برابر جنگ و خشونت را مدنظر قرار می دهد.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر که پیش از این در مجموعه تئاتر شهر، تالار حافظ و تماشاخانه ایرانشهر آثار خود را به صحنه برده بود، درباره زمان و مکان اجرای جدیدترین اثر خود گفت: قرار است این نمایش را بهمن و اسفند سال جاری در تالار وحدت روی صحنه ببریم.

پشت کوهی با اشاره به تعداد بالای بازیگران نمایش «ویلی کو ویلی کو بدو»، درباره دلایل انتخاب تالار وحدت برای اجرای این اثر یادآور شد: این نمایش دارای گستره بزرگی است و تنها سالنی که در ایران برای اجرای این اثر مناسب بود، تالار وحدت است از این رو برای اجرا در تالار وحدت اقدام کردیم.

سرپرست گروه تئاتر «تی تووک» درباره بازیگران و عوامل نمایش «ویلی کو ویلی کو بدو» اظهار کرد: در این نمایش شاهد حضور بازیگران چهره نیز خواهیم بود ضمن اینکه در کنار خواننده گروه، یک خواننده معروف هم خواهیم داشت.

ابراهیم پشت کوهی پیش از این نمایش هایی چون «تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند، مکبث»، «کمدی الهی، جلد دوزخ»، «آخرین انار دنیا» و «مثل آب برای شکلات» را روی صحنه برده است.

کد N1771113

وبگردی