آفتاب

بازوند استاندار کرمانشاه شد | استاندار جدید کرمانشاه را بشناسید!

بازوند استاندار کرمانشاه شد | استاندار جدید کرمانشاه را بشناسید!

بازوند استاندار کرمانشاه شد | استاندار جدید کرمانشاه را بشناسید! || هوشنگ بازوند امروز در جلسه هیئت دولت به عنوان استاندار کرمانشاه منصوب شد. هوشنگ بازوند استاندار جدید کرمانشاه در دولت دوازدهم، پیش از این استانداری لرستان را به عهده داشت. در ادامه با سوابق هوشنگ بازوند استاندار جدید کرمانشاه بیشتر آشنا شوید!

بیشتر بخوانید: استاندار جدید تهران کیست؟

بیشتر بخوانید: استاندار جدید البرز کیست؟
بیشتر بخوانید: استاندار جدید ایلام کیست؟

بیشتر بخوانید: استاندار جدید آذربایجان شرقی کیست؟

هیئت وزیران در نشست امروز(۲ مهر) با قدردانی از زحمات استاندار پیشین، به هوشنگ بازوند به عنوان عالی ترین مقام دولت در استان کرمانشاه رأی اعتماد داد.

استانداران پیشنهادی استان های تهران، کرمانشاه، ایلام، گیلان و آذربایجان شرقی در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست دکتر روحانی ریاست جمهوری برگزار شد، انتخاب و معرفی شدند.

هوشنگ بازوند استاندار پیشین لرستان در این جلسه با کسب رأی اعتماد هیئت دولت به عنوان استاندار جدید کرمانشاه منصوب شد.

براساس این گزارش، آقایان محمدحسین مقیمی، قاسم سلیمانی، مصطفی سالاری و مجید خدابخش هم به ترتیب به عنوان استانداران استان­ های تهران، ایلام، گیلان و آذربایجان شرقی منصوب شدند.

بازوند در دولت یازدهم استاندار لرستان بود و معاونت عمرانی استانداری های مرکزی و لرستان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است، اسدالله رازانی اصلاح طلب و اهل لرستان در شهریور ۹۴ به عنوان استاندار کرمانشاه منصوب شد و حال بعد از دو سال قرار گرفتن در جایگاه مدیریت استان کرمانشاه باید جای خود را به استاندار غیربومی دیگری بدهد که زاده استان همدان است.
کد N1770744

وبگردی