آفتاب
اخبار بنگاه‌ها

بیمه سینا به‌دنبال افزایش سهم بازار الکترونیکی فروش بیمه

بیمه سینا به‌دنبال افزایش سهم بازار الکترونیکی فروش بیمه

بیمه سینا در چهاردهمین سال تاسیس، هویت برند خود را بازطراحی کرد.امین شیرکانی، مدیرعامل بیمه سینا در این باره گفت: در چهار سال اخیر به ...

گروه بنگاه‌ها:بیمه سینا در چهاردهمین سال تاسیس، هویت برند خود را بازطراحی کرد.امین شیرکانی، مدیرعامل بیمه سینا در این باره گفت: در چهار سال اخیر به موازات تغییر استراتژی بیمه سینا، سلیقه مشتریان نیز تغییر کرده است، بنابراین بازطراحی برند لازم بود.شیرکانی در مراسم رونمایی از هویت جدید بصری بیمه سینا گفت: از یک ماه پیش فروش ثالث در بستر اپلیکیشن آپ را آغاز کرده‌ایم که با ورود اطلاعات کاربران به اپلیکیشن و انجام مراحل خرید در بستر آپ، بیمه‌نامه تکمیل و به درب منزل بیمه‌گذار ارسال می‌شود.

 

وی با اشاره به توسعه چهار وجهی بیمه سینا در چهار سال اخیر تغییر برندینگ را ضلع چهارم این استراتژی دانست و افزود: استراتژی بیمه سینا از پرتفو محوری به کیفیت محوری تغییر یافته ضمن اینکه تلاش می‌شود بیشترین سهم بازار الکترونیک فروش بیمه را از آن خود کند.او پیش‌بینی کرد: سهم بازار شرکت با باز طراحی هویت بصری و فروش اینترنتی بیمه‌نامه به 3 درصد افزایش یابد.وی همچنین از آمادگی به تفکیک به دو شرکت بیمه عمر و غیر‌عمر خبر داد و گفت: اگر چه بیمه عمر فقط 10 درصد پرتفوی بیمه سینا را تشکیل می‌دهد، اما تفکیک این شرکت به دو قسمت عمر و غیر‌عمر به صلاح خواهد بود. شیرکانی گفت: در طراحی هویت جدید بیمه سینا به‌دنبال آن بودیم تا تصویری متناسب با جایگاه و رویکردهای جدیدمان را ارائه دهیم و ظاهر مجموعه را مطابق سلیقه امروز مخاطب تعریف کنیم. در این پروژه راب جانوف طراح لوگوی اپل (Apple) به‌عنوان مدیر طراحی در کنار ما بوده است و تلاش شده تا هویتی ایرانی و در عین حال مطابق با استانداردهای روز جهان برای این شرکت طراحی شود.

کد N1769614

وبگردی