آفتاب
«باید مدیران قبلی توبیخ می‌شدند»

انتقاد علی کریمی از محمدرضا ساکت و دست‌کاری قرارداد بازیکنان

انتقاد علی کریمی از محمدرضا ساکت و دست‌کاری قرارداد بازیکنان

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از دبیر فدراسیون فوتبال به خاطر عدم پیگیری بحث دستکاری شدن قرارداد بازیکنان تیمش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران با پیکان که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، ابتدا با عذرخواهی بابت تاخیرش در این نشست، گفت: شرایط تیم ما مشخص است. ما برای بازی قبل هم خیلی زمان نداشتیم ولی تلاش کردیم بدن بازیکنان را به شرایط خوبی برسانیم. از مساوی در بازی گذشته راضی هستم.

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: فردا با تیم پیکان بازی داریم که پرسپولیس را شکست داد ولی نتیجه قبلی آنها ملاک نیست. هر مسابقه شرایط خودش را دارد.

کریمی با بیان اینکه نفت در این مسابقه مصدوم و محروم ندارد، درباره استعفای علیرضا منصوریان از سرمربیگری استقلال و شرایط برای مربیان جوان لیگ، گفت: اوضاع برای مربیان جوان خیلی خوب نیست چون وقتی می بازید همه انتقادها از سرمربی صورت می گیرد. منصوریان هم خیلی تحت فشار قرار داشت. او از من پیشکسوت تر است ولی هنوز اول راه است و باز هم در فوتبال ایران کار خواهد کرد.

خبرنگاری از علی کریمی درباره انتقادات علیرضا منصوریان از محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال سئوالی پرسید. کریمی در پاسخ گفت: خودتان که شرایط را می دانید. چیزهایی که به نفع آقایان هست را نشان می دهند ولی برعکس آنرا نشان نمی دهند.

سرمربی تیم نفت با اشاره به اتفاقی که چندی پیش برای بازیکنان این تیم افتاده بود، افزود: من اعلام کرده بودم که قرارداد بازیکنان نفت دستکاری شده است. آیا کسی به این ماجرا واکنشی نشان داد؟ اگر دنبال اصلاح هستند، باید همان موقع مدیران قبلی باشگاه توبیخ می شدند.

کریمی همچنین خبرنگاران را در این ماجرا سهیم دانست و خاطرنشان کرد: آیا شما خبرنگاران از مهدی تاج، محمدرضا ساکت یا بهاروند رئیس سازمان لیگ سئوال پرسیدید که چرا این قراردادها دستکاری شده است؟ شما خودتان هم مقصر هستید. مگر می شود این قضیه را «ماست مالی» کرده باشند.

سرمربی تیم نفت با اشاره به وضعیت عیسی آل کثیر بازیکن این تیم هم گفت: قرارداد این بازیکن را هم دست کاری کردند و من هم از او خواستم از کسانی که باعث شدند قراردادت تغییر کند شکایت کن.

کریمی درباره اظهارات ضد ایرانی دونالد ترامپ هم به پاسخی کوتاه بسنده کرد و گفت: ما خودمان نباید اجازه بدهیم ترامپ این توهین ها را بکند.

کد N1769162

وبگردی