آفتاب
رضا ظاهری در گفت‌وگو با ایلنا:

عملیات برای نجات جان پیمانکار تونل چری کوهرنگ ادامه دارد/ تشکیل جلسه فوری کمیته بحران استانداری

عملیات برای نجات جان پیمانکار تونل چری کوهرنگ ادامه دارد/ تشکیل جلسه فوری کمیته بحران استانداری

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از ادامه عملیات برای نجات جان پیمانکار تونل چری کوهرنگ خبر داد.

«رضا ظاهری» در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت عملیات‌امداد و نجات در تونل چری کوهرنگ، گفت: عملیات برای نجات جان پیمانکار این تونل که زیر آوار محبوس است، همچنان ادامه دارد.

بر اثر ریزش این تونل که عصر امروز (سه شنبه/۲۸ شهریور) اتفاق افتاده دو کارگر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر دیگر مصدوم شده‌اند که توسط تیم‌های امداد و نجات به بیمارستان منتقل شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر احتمال می‌دهیم این حادثه تنها یک نفر مفقودی داشته باشد. آواربرداری‌های بیشتر مشخص می‌کند چند نفر دیگر زیر آوار باشند اما باید گفت حجم خرابی زیاد است و زمان مشخصی را نمی‌توان برای دسترسی به پیمانکار این تونل ذکر کرد.

ظاهری تصریح کرد: همان ابتدای ریزش تونل بلافاصله ۲ کارگر جان باختند و ۵ کارگر دیگر مصدوم شدند که در اسرع وقت به بیمارستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته بحران استانداری در این‌باره تشکیل جلسه داده، افزود: مقام‌های ارشد استان و سازمان‌های امداد و نجات در این جلسه حضور دارند تا سریع‌تر تصمیم بگیرند که برای مواجه با این حادثه چه اقداماتی باید انجام دهند.

کد N1768281

وبگردی