آفتاب

قتل در اسلام اباد | علت قتل عام خانوادگی در اسلام آباد غرب چیست؟ + جزئیات

قتل در اسلام اباد | علت قتل عام خانوادگی در اسلام آباد غرب چیست؟ + جزئیات

قتل در اسلام اباد | روز گذشته مرد 37 ساله ای در اسلام آباد غرب استان کرمانشاه با اسلحه شکاری به جان خانواده اش افتاد و سپس خودکشی کرد. قاتل اسلام آبادی پس از قتل دو دختر 10 و 4 ساله خود، لوله تفنگ شکاری را به سمت همسرش برگرداند و بعد از قتل همسر، خودکشی کرد. ماموران در پی کشف علت قتل در اسلام آباد غرب هستند...

بیشتر بخوانید: دخترانی که پدرشان را کشتند .
بیشتر بخوانید: جزئیات قتل خانوادگی در بلوار تعاون .
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدری در اسلام‌آباد غرب سه عضو خانواده خود را به ضرب گلوله کشت و به زندگی خود پایان داد.
تسنیم نوشت: سرهنگ محمدرضا آمویی در کرمانشاه اظهار داشت: عصر روز دوشنبه پدری با اسلحه شکاری دو دختر چهار و ده ساله و همسر خود را در یکی از محلات اسلام‌آباد غرب به قتل رساند‌.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این شخص پس از دست زدن به این جنایت به زندگی خود نیز با شلیک گلوله پایان داد بیان کرد: دلیل وقوع این حادثه در دست بررسی است.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به جزئیات قتل خانوادگی در شهرستان اسلام آبادغرب، از تشکیل پرونده قضایی و بررسی فوری این قتل ها خبر داد.
این مقام انتظامی در گفتگو با مهر نیز با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب این جنایت هولناک خودکشی کرده است، گفت: عوامل انتظامی با جدیت به دنبال یافتن علت و انگیزه قتل هستند.
سرهنگ آمویی از مردم خواست با شایعه پراکنی و انتشار اخبار غیرموثق، فضای شهرستان را ملتهب نکنند و منتظر اعلام خبرهای بعدی از سوی نیروی انتظامی باشند.
قتل با اسلحه شکاری
ایرنا نوشت: محمدحسین صادقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت سه و نیم بعد از ظهر روز دوشنبه شخصی با هویت مشخص متولد سال ۵۹ با انگیزه نامشخص و با استفاده از اسلحه شکاری تک لول همسر و ۲ فرزند دختر خود را که یکی ۱۰ ساله و دیگری چهار ساله بودند، با شلیک گلوله به ناحیه صورت در منزلش به قتل ‌رساند.
به گفته صادقی 'این فرد سپس با شلیک گلوله به صورت خود، خودکشی کرده است.'
دادستان کرمانشاه همچنین عنوان کرد: دادستان اسلام آبادغرب در این رابطه پرونده قضایی تشکیل داده است.او در پایان تاکید کرد: علت وقوع این حادثه به سرعت بررسی می شود.
شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
این جنایت در حالی اتفاق افتاده است که هفته گذشته قاتل دختر جوان اسلام‌آبادی در ملا عام به دار مجازات آویخته شده بود؛ فرد اعدامی نیز با اسلحه گرم اقدام به قتل کرده بود.
بنابر آمار نیروی انتظامی کرمانشاه، طی ۴.۵ ماهه اول ۹۶، ۳۰ فقره قتل در استان رخ داده که البته نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۶ درصدی داشته است.
کد N1768228

وبگردی