آفتاب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج: آمریکایی‎ها آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می‌برند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج: آمریکایی‎ها آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می‌برند

ایرنا نوشت: مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج مستضعفین گفت: اظهارات آمریکایی‎ها برای بازدید از مراکز نظامی یک آرزوست و آمریکایی ها این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در ارتباط با موضوع برجام و اظهار نظرهایی که دراین باره صورت می‎گیرد افزود: باید مراقب باشیم که در دام آمریکایی‎ها نیفتیم وبه نحوی رفتار کنیم که آمریکا در جهان منزوی باشد و تنها بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در واکنش به اصرار مقامات آمریکایی برای بازدید از مراکز نظامی تاکید کرد : نباید اجازه بازدید از مراکز نظامی به آمریکایی‎ها داده شود.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: اقدام انقلابی نیز به معنای هوشمندانه در برابر دشمن عمل کردن است، که مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز زیر سایه رهبری معظم انقلاب تدابیر خوبی را اتخاذ کردند و مسئولین ما در این رابطه هوشیارانه عمل می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اظهار کرد: قطعا همان طور که وزیر امور خارجه کشورمان بیان کرده این اظهارات آمریکایی‎ها برای بازدید از مراکز نظامی آرزوست؛ آمریکایی ها این آرزو را به گور خواهند برد.

ایستادگی، شجاعت و برخورداری از بصیرت انقلابی، راه مبارزه با زیاده خواهی دشمنان است

ایسنا نوشت؛

حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در مقطع حساس و پیچیده ای به سر می بریم، گفت: در شرایطی که پیروزیهای روزافزون جبهه مقاومت و توسعه و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری رخ می نماید، دشمن عمق استراتژیک ما را هدف قرار داده و در صدد وارد کردن خدشه به اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

وی پاسداری از انقلاب اسلامی را امانتی الهی و تکلیف و رسالتی مهم برشمرد و اظهار کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مسئولیت خطیری را در ارتقای معنویت، بصیرت و نیز هدایت افکار پاسداران در حراست از دستاوردهای انقلاب، مصالح نظام و نیز پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر عهده داشته و بحمدا... تا به امروز در تحقق این مهم در تعامل با مجموعه فرماندهی، توانسته دستاوردها و نتایج مطلوبی را رقم بزند .

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه ایستادگی، شجاعت و برخورداری از بصیرت انقلابی را راه مبارزه با زیاده خواهی و سلطه طلبی دشمنان توصیف و با برشماری بخشی از اقدامات مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای ارتقای بصیرت و آگاهی پاسداران، تصریح کرد: برخورداری از 10 هزار صندلی آموزشی در مجموعه نمایندگی و اعزام بیش از 45 هزار نفر از پایوران و خانواده های آنان به دوره های بصیرت افزایی در شهرهای مقدس مشهد و قم ، بخشی از اقدامات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در جهت حفظ و ارتقای شاخصهای معنوی و بصیرت افزایی کارکنان و خانواده های آنان می باشد.

وی هدفمندکردن مدیریت، تمرکز اعتبار بر اولویتها و ایجاد رابطه منطقی بین سیاست گذاری و اجرا را از جمله اهداف مهم" اشراف "خواند و گفت: ایجاد رقابت سالم و مثبت، تشویق و ترغیب برجستگان در عرصه های مختلف و انتقال تجارب به سایر مجموعه ها از دیگر اهداف اشراف فرماندهی است.

سعیدی در پایان شکل گیری سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون حوزه را اقدامی بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: امروز بحمدا... بسیج اساتید حوزه های علمیه اصفهان، قم، مشهد و تهران شکل گرفته که این حرکت اثربخش می تواند نتایج و ثمرات زیادی را برای حوزه ها به همراه داشته باشد.

29212

کد N1766364

وبگردی