آفتاب
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

اکثر مدیران استانی پاک دست هستند/رتبه پایین اردبیل در تخلفات

اکثر مدیران استانی پاک دست هستند/رتبه پایین اردبیل در تخلفات

اردبیل – رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اکثر مدیران استانی پاک دست هستند و به نوعی سرمایه نظام محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر سراج بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه بازرسان کل استان اردبیل گفت: سازمان بازرسی کل کشور به صورت مستمر بر عملکرد مدیران و ادارات نظارت دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد اغلب مدیران خدوم و پاک دست هستند.

وی افزود: نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاه‌ها در تمامی مراحل اجرای امور ادارات انجام می‌شود تا از هر گونه تخلف و انحرافی ممانعت شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نظارت بر هزاران مزایده و مناقصه در دو سال گذشته ادامه داد: تعدادی نیز متوقف شده و بعد از رفع ایرادات مجدداً برگزار شده است.

سراج بخشی از برنامه‌های سازمان بازرسی را معطوف به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و تأکید کرد: تلاش‌هایی در این راستا صورت گرفته و برنامه‌های جدیدی نیز تدارک دیده شده که به زودی ابلاغ می‌شود.

وی با تأکید به نقش کلیدی مردم در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی یک نگرش است و مطابق منویات رهبر معظم انقلاب از سوی این نهاد اجرایی نیز دنبال می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین با تأکید به اهمیت نظارت و بازرسی در راستای تحقق حقوق مردم افزود: در نظر داریم از ظرفیت قضات عالی رتبه در رأس بازرسی کل استان‌ها استفاده شود.

سراج با اشاره به ضرورت همکاری تنگاتنگ مجموعه قضایی با سازمان نظارت و بازرسی، از همکاری دستگاه قضایی استان ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: آمار پرونده‌های تخلف در استان اردبیل در حداقل میزان بوده و بیانگر تخلفات حداقلی در این استان است.

کد N1765197

وبگردی