آفتاب

تکرار ادعاهای نتانیاهو علیه ایران

تکرار ادعاهای نتانیاهو علیه ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای این رژیم مبنی بر دست داشتن ایران در دو حمله علیه یهودیان در سال‌های دهه ۹۰ میلادی در آرژانتین مدعی شد: ایران کماکان حامی تروریسم است.

به گزارش ایلنا، به نوشته روزنامه جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک مراسم در محل سفارت رژیم صهیونیستی در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین که در سال ۱۹۹۲ هدف حمله قرار گرفت و هیچ‌گاه بازسازی نشد به تکرار ادعاهای خود مبنی بر دست داشتن ایران در ماجرای حمله به این سفارت‌خانه در سال ۱۹۹۲ پرداخت.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که ایران مسئول حمله به ساختمان مجمع یهودیان در آرژانتین (آمیا) در سال ۱۹۹۴ است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که ایران از طریق حزب‌الله این حملات را طراحی و اجرا کرد. اکنون زمان آن است که این کشور به طور کامل مسئول این حوادث دانسته شود. اکنون زمان آن است که عدالت برای قربانیان اجرا شود و متهمان تقبیح شوند.

وی در ادامه اظهارات خصمانه خود گفت که اسرائیل مصمم به مقابله با ایران و جلوگیری از استقرار نیروهای این کشور در مرزهای اراضی اشغالی است.

نتانیاهو با ادعای این‌که ایران از تروریسم حمایت می‌کند، گفت: داعش ناشی از تروریسم رادیکال است. هم‌زمان که کمپین جهانی علیه داعش به موفقیت نزدیک می‌شود و این سازمان عقب‌نشینی می‌کند، ایران در حال پر کردن خلاء ناشی از آن است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: لازم است که تمام کشورهای متمدن به طور کلی با تروریسم و به ویژه با حملات تروریستی ایران شبیه آن‌چه این کشور در این دو حمله انجام داد مقابله کنند.

کد N1764691

وبگردی