آفتاب

دادگاه بنیتا +عکس | قاتل بنیتا در دادگاه | اشکهای پدر و مادر بنیتا +عکس

دادگاه بنیتا +عکس | قاتل بنیتا در دادگاه | اشکهای پدر و مادر بنیتا +عکس

دادگاه بنیتا +عکس | قاتل بنیتا امروز به دادگاه آمد تا در برابر قاضی و دادستان و پدر و مادر بنیتا بایستد و از خود دفاع کند. پرونده بنیتا با محاکمه عاملان قتل دختر هشت ماهه، به مرحله جدیدی رسید. امروز دادستان از قاضی دادگاه درخواست کرد قاتل بنیتا در ملا عام اعدام شود. عکسهای دادگاه بنیتا را در ادامه ببینید!

بیشتر بخوانید: دادگاه بنیتا .

بیشتر بخوانید: قاتل بنیتا: اعدامم کنید!
بیشتر ببینید: فیلم: قاتل بنیتا .

به گزارش آفتاب، ٢٩ تیرماه خبر گم شدن کودک هشت ماه به نام بنیتا و صدای لرزان مادری که از مردم تقاضای کمک می‌کرد در فضای مجازی دست به دست شد. 
پس از اعلام موضوع به پلیس، در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو شدند.
با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم او در بازجویی‌ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود.
سارق در بازجویی‌ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان‌های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه‌ها آن را ر‌ها کرده است.
ماموران بلافاصله به محل ر‌ها کردن خودرو در محله‌ای خلوت رفته و با جسد بنیتای هشت ماهه که به دلیل گرما، تشنگی و گرسنگی دچار جمود نعشی شده بود، روبرو شدند...
کد N1763884

وبگردی