آفتاب
عدم اعزام داور اینبار مشکل ساز نشد؛

جریمه ۲۰۰۰ دلاری از بیخ گوش ژیمناستیک ایران گذشت

جریمه ۲۰۰۰ دلاری از بیخ گوش ژیمناستیک ایران گذشت

تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک در حالی به رقابتهای قهرمانی آسیا در مغولستان اعزام می شود که هیچ داوری این تیم را همراهی نمی کند تا شائبه جریمه ژیمناستیک ایران پررنگ تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران با ترکیب ۵ ژیمناست ۲۳ شهریورماه به رقابتهای قهرمانی آسیا در مغولستان اعزام می شود. در حالی که در آئین نامه رقابتها الزام همراهی یک داور بین المللی همراه تیم برای همه کشورهای شرکت کننده قید شده تیم کشورمان بدون داور راهی این مسابقات می شود. عدم همراهی داور به همراه تیم ها جریمه ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلاری در پی دارد که البته ظاهرا فدراسیون کشورمان با مذاکره با کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا جلوی این جریمه را گرفته است.

محسن سلیمانی سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دلیل عدم اعزام داور به مسابقات قهرمانی ایروبیک آسیا گفت: با توجه به اینکه در بخش آقایان داور بین المللی ایروبیک نداشتیم تصمیم بر این شد که داوری به این رقابتها اعزام نشود. اگر در این بخش داور بین المللی داشتیم حتما این اعزام صورت می گرفت.

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که با این حساب فدراسیون ژیمناستیک کشورمان مشمول جریمه می شود گفت: خیر، موضوع را با مسئولان مربوطه در میان گذاشته ایم و جریمه نمی شویم. طی نامه ای شرایط را توضیح داده ایم و جریمه مالی شامل حال ما نخواهد شد.

عدم اعزام داور ژیمناستیک به قهرمانی آسیا/سلیمانی:جریمه نمی شویم

کد N1763700

وبگردی