آفتاب

اصلی‌ترین رسالت یگان حفاظت جامعه‌پذیرتر کردن پرسنل وظیفه است

اصلی‌ترین رسالت یگان حفاظت جامعه‌پذیرتر کردن پرسنل وظیفه است

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور تاکید کرد: اصلی‌ترین رسالت یگان حفاظت تربیت اسلامی و انسانی به عنوان مکمل خانواده و جامعه‌پذیرتر کردن پرسنل وظیفه است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور به همراه مدیرکل زندان‌های استان تهران و با حضور مسئولان ذی‌ربط مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان تهران را به عمل آورد.

سرهنگ ایزدخواه طی سخنرانی در این جلسه امنیت زندان‌ها را از اولویت‌های مهم دانست و به تشریح وظایف و مأموریت های یگان حفاظت پرداخت و به سختی کار زندان‌ها اشاره کرد و گفت: در صورتی که یگان حفاظت در سطح زندان‌های کشور در سه واحد پاسداری، اعزام و بدرقه و واکنش سریع با خلاقیت و هوش متبلور و سیال مسئولان و فرماندهان بالادستی سازماندهی شوند با عنایات الهی آسیب‌ها در زندان به حداقل خواهد رسید.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور در ادامه به جامعه اکثریتی هدف پرسنل وظیفه پرداخت و با توجه به موقعیت سنی و فراخنای وظایف قشر مذکور اظهار داشت: اصلی‌ترین رسالت یگان حفاظت تربیت اسلامی و انسانی به عنوان مکمل خانواده و جامعه‌پذیرتر کردن پرسنل وظیفه است.

محبی، مدیرکل زندان‌های استان تهران نیز در این مراسم اقدامات فرهنگی، تربیت جسمانی و روانی پرسنل شاغل در یگان حفاظت در هر جایگاهی را در جهت حفظ ثبات و عملکرد مطلوب در زندان‌ها را مهم دانست و ضمن تشکر از فعالیت‌های سرهنگ هنرمند در دوران تصدی فرماندهی یگان حفاظت زندان‌های استان ابراز امیدواری کرد که شاخص‌های ارزشیابی در واحد مربوطه با ارائه و عملیاتی کردن ترفندها و سیاست های سازمان بهبود یابد.

در پایان سرهنگ یدالله هنرمند تودیع و نیز حکم فرماندهی یگان حفاظت استان به سرهنگ علی ملاعلی‌زاده ابلاغ گردیده و به عنوان فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان تهران معارفه شد.

کد N1763444

وبگردی