آفتاب

از آزمون جامع مهارت سنجی AIS استرالیا چه می‌دانید؟

از آزمون جامع مهارت سنجی AIS استرالیا چه می‌دانید؟

مجتمع فنی و مهندسی پارت آزمون جامع مهارت‌سنجی AIS استرالیا برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، دوره‌ها و آزمون‌های بین المللی استرالیا با هدف کسب مهارت تخصصی در بیش از 150 مهارت تخصصی و دارای Certificate بین‌المللی با گرید A اشتغال است. دپارتمان فناوری اطلاعات، امور مالی بازرگانی اداری، مدیریت ، گردشگری و مراقبت زیبایی، 5 دپارتمان این دوره‌ها هستند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد دوره‌ها و آزمون‌های بین‌المللی استرالیا انطباق این دوره‌ها بر مهارت‌های تخصصی داوطلبان ، سیلابس و استانداردها دوره‌های فنی و حرفه‌ای است. هم‌چنین آزمون‌ها به زبان  فارسی و تستی، با حضور نماینده رسمی استرالیا در ایران برگزار می‌شود و متقاضی در هر دوره می‌تواند فقط در 4 مهارت آزمون شرکت کند. داوطلبانی که قبلا این مهارت‌ها را کسب کرده‌اند نیز می‌توانند بدون شرکت در دوره های آموزشی، فقط در آزمون شرکت کنند .

مجتمع فنی آموزشی مهندسی پارتبا مدیریت مریم مبینی کشه با 16 سال سابقه در آموزش ، آزمون ، تدوین استاندارد ، برای اولین بار آزمون جامع مهارت سنجی AIS استرالیا را در ایران  برگزار می‌کند ، این همکاری با امید آریا (عبدالهیان) ، یکی از مدیرعاملان موفق   در کشور استرالیا است.  از سوابق امید آریا می‌توان به تجربیات و موفقیت‌های مستمر مدیریت و سوابق اجرایی،نائل به کسب عنوان  ”پیمانکار برگزیده” در شرکت‌ها و موسسات دولتی و خصوصی و دانشگاهی معتبر دنیا اشاره کرد.

با توجه به این که ظرفیت شرکت در این آزمون‌ها محدود است؛ متقاضیان باید برای ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

- 77517279 -021

 77477549- 021- 021-66124784

6960317 -0930

اعطای نمایندگی به مراکز آموزشی در سراسر کشور            

آی دی مشاور      moshaver_ais@

www.part-school.com

کد N1763331

وبگردی