آفتاب

اولین جشنواره رفاهی تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگران کشور افتتاح شد

اولین جشنواره رفاهی تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگران کشور افتتاح شد

مراسم افتتاحیه اولین جشنواره رفاهی تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگران کشور با حضور ابراهیم صادقی فر سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و امور اجتماعی در سالن همایش استراحتگاه کارگران بندرانزلی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاحیه اولین جشنواره رفاهی تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگران کشور با حضور ابراهیم صادقی فر سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و امور اجتماعی در سالن همایش استراحتگاه کارگران بندرانزلی آغاز شد.

در این مراسم صادقی‌فر، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و امور اجتماعی  به  اهمیت ورزش کارگری و ایجاد انگیزه و نشاط در جامعه پرداخت و گفت : خانواده‌های عزیز جامعه کار و تلاش مایه افتخار ما هستند. امیدوارم این برنامه تداوم داشته باشد و شاهد ادامه این مسابقات در سراسر کشور باشیم.

وی  افزود:  فعالیت‌هایی که موجب نشاط و  شادی می شود باید افزایش یاید  و با ایده‌های جذاب،  شیو‌ه‌های جدید را برای توسعه ورزش کارگری ایجاد کنیم. شادی در ورزش نقش اقتصاد در جامعه را دارد که از اعتیاد و ضررهای دیگر جلوگیری می‌کند.

در ادامه  نیز ایزد دوست مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی استان گیلان اظهار داشت: امیدوارم مسابقات خوب و بانظمی را پیش ببریم. ورود شما به استان گیلان، استان اولین‌ها را  خوش آمد می‌گویم. استان گیلان اولین شعبه بانک در سطح کشور، اولین کتاب خانه ملی، اولین ریل قطار. اولین داروخانه شبانه روزی، اولین خانه معلولین را در اختیار داشته و حال اولین میزبانی مسابقات خانواده‌های کارگر را بر عهده دارد. از مسئولان و مسببان این امر مهم متشکرم و امیدوارم شرکت کنندگان این استان را با خاطره خوش ترک کنند. استان گیلان به میزبانی و مهمان نوازی شهرت دارد و ما با داشتن ۹ مجموعه ورزشی آمادگی میزبانی مسابقات مهمتر هستیم.

خانم  وحیده نگین مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده هم ضمن خوش آمدگویی به مدعوین عنوان کرد: از تمامی عزیزان و مسئولان استان گیلان و همچنین مسئولان وزارتخانه بابت برگزاری اولین جشنواره کارگران در استان گیلان تشکر ویژه دارم .

وی افزود : زن و مرد در جامعه اسلامی تکمیل کننده هم هستند و وجود پویای کارگران در کنار هم زنجیره تولید و پویایی بیشتر در جامعه امروز می‌شود. قدردانی می‌کنم از بانوان کارگری که در این جمع و فضاهای کارگری حضور دارند قدردانی می‌کنم که در زنجیره تولید حضور پیدا می‌کنند و به بهره وری کار و تلاش می‌افزایند. در راستای نشاط اجتماعی گام برداشته‌ایم و توسعه و نشاط اجتماعی با یکدیگر ارتباط دارند. امروزه ورزش یکی از  اقدامات در گسترش نشاط اجتماعی است و ورزش همگانی با ارزش‌ترین آنهاست.
در ادامه این مراسم بخشی از پیام مجد آرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی در سالن قرائت شد . در بخشی از این پیام آمده بود : برای شرکت کنندگان در این تورنمنت از خداوند توفیق روز افزون خواستارم و امیدوارم در راستای جامعه پویا گام محکمی برداشته باشیم.

کد N1762539

وبگردی