آفتاب

افتتاح ناوگان حمل‌و‌نقل سیمان زابل با حمایت بانک توسعه صادرات

افتتاح ناوگان حمل‌و‌نقل سیمان زابل با حمایت بانک توسعه صادرات

ناوگان حمل‌و‌نقل سیمان زابل با ۵۰ کشنده اسکانیا که با تسهیلات بانک توسعه صادرات تامین مالی شده است، افتتاح شد.در مراسم افتتاحیه این ...

گروه بنگاه‌ها:ناوگان حمل‌و‌نقل سیمان زابل با ۵۰ کشنده اسکانیا که با تسهیلات بانک توسعه صادرات تامین مالی شده است، افتتاح شد.در مراسم افتتاحیه این ناوگان که در هفته دولت صورت پذیرفت، احسان‌فر مدیرعامل شرکت سیمان زابل از حمایت‌ و خدمات بانک توسعه صادرات تشکر کرد.شعبه زاهدان بانک توسعه صادرات با پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریال از محل منابع بانک در دومرحله طی قرارداد فروش اقساطی اقدام به تامین مالی ناوگان حمل و نقل سیمان زابل کرده است.واحد تولیدی کیسه‌های پلی پروپیلن و ناوگان حمل و نقل سیمان با سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

 

کارخانه پلیمر پاکت پرند زاهدان تنها کارخانه تولید کیسه‌های پلی پروپیلنی شرق کشور است که محصولات این کارخانه در بسته‌بندی سیمان و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال احداث شده و زمینه اشتغال ۱۶۰ نفر را فراهم کرده است. با توجه به شرایط بسیار مناسب واحد تولیدی سیمان سیستان در زمینه تولید و صادرات محصولات، تعداد ۵۰ دستگاه ماشین سنگین از نوع تریلی با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی به ناوگان حمل و نقل این شرکت افزوده شد که اشتغال ۱۰۰ نفر را نیز فراهم کرده است.

کد N1761063

وبگردی