آفتاب

با روحیه تعاون و رشد فرهنگ کار جمعى بسیارى از مشکلات کشور حل خواهد شد

با روحیه تعاون و رشد فرهنگ کار جمعى بسیارى از مشکلات کشور حل خواهد شد

سیدحمید کلانتری (معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در پیامی با تبریک هفته تعاون، بخش تعاون را بهترین راهکاربراى تامین اشتغال، کاهش فقر، گسترش عدالت و رشد سرمایه اجتماعى توسعه تعاونی‌ها برشمرد.

به گزارش ایلنا، سیدحمید کلانتری (معاون امور تعاون، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) در پیامی با تبریک هفته تعاون، بخش تعاون را بهترین راهکاربراى تامین اشتغال، کاهش فقر، گسترش عدالت و رشد سرمایه اجتماعى توسعه تعاونی‌ها برشمرد.

متن این پیام که خطاب به اعضاین اتاق‌های تعاون سراسر کشور، ادارت کل تعاون کار و رفاه همه استانها نوشته شده، به شرح ذیل است:

با کمال احترام و تواضع آغاز هفته تعاون که امسال بین دو عید بزرگ قربان و غدیرمبارک گشته است را صمیمانه تبریک می‌گویم.

هفته تعاون امسال باشروع دولت دوازدهم مقارن گشته است و فرصت جدیدى را براى طرح مسایل، برنامه‌ها و انتظارات بخش تعاون و تعاونگران فراهم ساخته است.

خداى بزرگ را شاکریم که دردولت یازدهم علیرغم تحریم‌ها و محدودیت اعتبارات گام‌هاى خوبى درجهت نگاهى نو به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هاى بخش و تعاونی‌ها برداشته شد و زمینه توجه و باور به تعاون بیش از پیش فراهم گشته است.

بر این باورم که با روحیه تعاون و رشد فرهنگ کار جمعى و مشارکت و همکارى همگان ىبسیارى از مشکلات کشور حل خواهد شد.

اعتقاد راسخ دارم که تعاون را تعاونگران با برنامه‌ریزى، تلاش و همکارى و تعامل متقابل و سلامت و درستکارى رشد می‌دهند.

البته همه بر این باوریم که بهترین راهکار براى تامین اشتغال، کاهش فقر، گسترش عدالت و رشد سرمایه اجتماعى توسعه تعاونی‌هاست و انتظار آن است که دولتمردان عزیز براى دستیابى به این اهداف مهم حمایت‌هاى لازم قانونى، اجرایى و اعتبارى از پیشرفت بخش تعاون به عمل آورند.

با اغتنام فرصت از زحمات و همکاریهاى همه تعاون‌گران عزیز در سطوح مختلف همچنین ازحمایت‌هاى صمیمانه جناب آقاى دکتر ربیعى و معاونین محترم سپاسگزارى نمایم.

کد N1760139

وبگردی