آفتاب

اردوغان خطاب به تکواندوکار ایرانی: دخترم را اذیت نکن | جزئیات ازدواج مهران عسکری و نور تاتار +عکس

اردوغان خطاب به تکواندوکار ایرانی: دخترم را اذیت نکن | جزئیات ازدواج مهران عسکری و نور تاتار +عکس

مهران عسکری، تکواندوکار ایرانی، بعد از ازدواج با همتای ترکیه‌ای خود، از ملاقات با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور، می‌گوید.

ماجرای این ازدواج یکی از موضوعات جالب رسانه‌ای در ماه‌های اخیر بود. دوستی مهران عسکری و نور تاتار از چند سال قبل شکل گرفت و به گونه‌ای پیش رفت که آنها چند هفته قبل مراسم ازدواج خود را در ترکیه با حضور رئیس‌جمهور این کشور برگزار کردند. قهرمان سابق تکواندوی ایران مدال طلای همسرش در رقابت‌های جهانی 2017 را برکت ازدواج خود می‌داند و از برنامه‌های آینده‌ای که در زندگی شخصی و ورزشی‌اش دارد، می‌گوید.


بیشتر بخوانید: ازدواج مهران عسگری با نوری تاتار، زن ورزشکار المپیک | ملی پوش سابق شهروند ترکیه شد


همچنین ورزشکار 30 ساله ایرانی به عنوان مربی شخصی همسرش، در گفت‌وگویی با سایت ورزش سه از احتمال بازگشت خود به شیاپچانگ هم گفته است.

عسکری می‌گوید: در ترکیه برای قهرمانان ازجمله همسرم در تکواندو ارزش زیادی قائلند، به همین دلیل در وان که زادگاه همسرم است یک سالن به نام او ساخته شده است.

عسکری درباره حضور اردوغان در مراسم عروسی او با نورتاتار می‌گوید: قبل از این که آقای اردوغان به مراسم ازدواج ما بیاید، ما با او در ارتباط بودیم. حتی چند هفته قبل از این ماجرا در آنکارا با رئیس‌جمهور ترکیه ملاقات کردیم و درباره مسائل مختلفی حرف زدیم. ایشان چند روز مانده به مراسم با ما تماس گرفت و خودش گفت که می‌خواهد به جشن ازدواج ما بیاید. آقای اردوغان علاقه زیادی به نور دارد و حتی در ملاقاتی که داشتیم به شوخی به من گفت دخترم را اذیت نکن.


د






کد N1758778

وبگردی