آفتاب

فریدون جیرانی «آشویتس زنان» را افتتاح می‌کند

فریدون جیرانی «آشویتس زنان» را افتتاح می‌کند

فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان سینما زنگ افتتاحیه نمایش آشویتس زنان را به صدا در خواهد آورد.

به گزارش ایلنا، نمایش "آشویتس زنان" به نویسندگی و کارگردانی "علی صفری" رونمایی شد. این نمایش از دوازدهم شهریور ماه ۹۶ به مدت پانزده شب در "خانه نمایش دا" روی صحنه خواهد رفت.

آشویتس زنان روایتگر مشکلات و سختی‌هایی است که جنگ جهانی دوم برای خانواده‌ها و زنان به همراه داشته و در همین بستر به شرح مشکلات سه تن از زنان کشور‌های لهستان، فرانسه و آلمان می‌پردازد که در خلال جنگ خانه و خانواده شان را از دست می‌دهند.

امیر شمس، یگانه رجبی، شهرزاد محمودی و یاسمن میرزایی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رها حاجی‌زینل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که پیش از در ارکستر فیلارمونیک تهران عضویت داشته عهده‌دار رهبری گروه موسیقی این اثر خواهد بود. سیاوش همزه و پروشات مشایخی به عنوان نوازندگان ویولن سل، اشکان حشمتی در مقام نوازنده کوبه‌ای و محمد‌امین فرخی، مهدی ابوحمزه و آذین الهی در جایگاه گروه آوا، موسیقی این اثر را شکل می‌دهند.

سایر عوامل اجرایی نمایش "آشویتس زنان" به این شرح است: مدیر صحنه: طاها فرد، طراح لباس: مریم کاظمی ها، منشی صحنه: نیلوفر امیری، دستیار صحنه: عرفان رضوی، طراح گرافیک: امین قنبری، عکاس: نوید ملکی یگانه، مترجم انگلیسی: مهدی ابوحمزه، امور تبلیغات: گروه تبلیغاتی رِفرم، ساخت تیزر: گروه فیلم سازی هونر.

کد N1757825

وبگردی