آفتاب

واکنش سرپرست وزارت نیرو به پیشنهاد انتخاب یک وزیر خوزستانی برای این وزارتخانه

واکنش سرپرست وزارت نیرو به پیشنهاد انتخاب یک وزیر خوزستانی برای این وزارتخانه

سرپرست وزرات نیرو در واکنش به پیشنهاد انتخاب یک وزیر خوزستانی برای این وزارتخانه گفت: کشور را نمی‌توان منطقه‌ای اداره کرد بلکه باید به مسائل و موضوعات کشور با نگاهی جامع و ملی نگریست.

ستار محمودی در گفت و گو با خبرآنلاین، در واکنش به دغدغه‌های نمایندگان استان های خوزستان و لرستان درباره مدیریت بحران آب و پیشنهاد آنان مبنی بر معرفی وزیر پیشنهادی نیرو از میان چهره‌های خوزستانی دردآشنا، گفت: من خوزستانی نیستم اما کم وبیش با مشکل بحران آب در اقصی نقاط کشور آشنا هستم. در مدیریت کلان کشور باید به برنامه ها نگاه کرد و مسائل را براساس ظرفیت های موجود که یکی از آنها نیروی انسانی است، مدیریت کرد.
وی افزود: کشور را نمی‎توان منطقه ای اداره کرد، بلکه باید به مسائل و موضوعات کشور با نگاهی جامع و ملی نگریست. هر نیرویی که در سطح مدیریت ملی قرار می گیرد، منتسب به یکی از استان هایی کشور است. بنابراین مهم ظرفیت نیروی انسانی و ظرفیت های او است.
سرپرست وزارت نیرو یادآور شد: هر کسی که بر کرسی وزارت نیرو بنشیند دغدغه مدیریت آب کشور را دارد، چه در خوزستان و چه در استان های دیگر. وزیر پیشنهادی نیرو باید حتما این مسئله را در برنامه هایش منظور کند.
27214

کد N1757673

وبگردی