آفتاب

اوج شور و هیجان در سفرهای تابستانی با نرخ های ویژه

اوج شور و هیجان در سفرهای تابستانی با نرخ های ویژه

در آخرین ماه از فصل تابستان تمامی تورهای تابستانی هم نیز به کمترین نرخ رسیدند تا تمام کسانی که در این فصل به سفر نرفته اند بتوانند در این شکست قیمت ها به یک سفر تابستانی و فراموش نشدنی بروند.از سه شهر زیبا رای سفر مقاله تهیه کرده ایم که خواندنشان برای قبل سفر الزامی است.

رستوران های برتر کیش


فصل تابستان معمولا برای کودکان و نوجوان یک فصلی است که دوست دارند در این فصل به تفریح و استراحت بپردازند. کودکان علاقه دارند موارد جدید را تجربه و آشنایی پیدا کنند. این روزها که کودکان با وسایل الکترونیکی مثل موبایل، تبلت، رایانه سروکار دارند بهتر است که آن ها را برای مدتی از این وسایل دور کرد و به سفر برد. اما اگر نمیدانید کدام شهر برای آن ها مناسب است، مانلی پرواز به شما سفر با تور کیش را پیشنهاد میدهد. جزیره زیبای کیش از آن دسته سفرهایی میباشد که مختص خانواده ها است و میتوانند کنار هم هسابی خوش بگذرانند. تفریحات کیش آنقدر زیاد است که گذر زمان را در آن جا احساس نمیکنید.


حال اگر جزیره کیش را برای سفرتان انتخاب کرده اید حتما تغذیه سالم کودکانتان برای شما اهمیت دارد از این جهت نگران نباشید چرا که ما به شما 4 رستوران برتر کیش که از ایفیت بالایی برخوردارند را پیشنهاد میکنیم تا از طعم غذاهای جنوب کشور خوبمان لذت ببرید.


رستوران میر مهنا کیش


از رستوران های خوشمزه جزیره کیش به حساب می آید، این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر کودکتان سخت غذا میخورد این رستوران با موزیک زنده، نورپردازی، تزئینات و تنوع غذایی که دارد اشتهای کودکتان را باز میکند. این رستوران ساحلی در نزدیکی اسکله تفریحی کیش ساخته شده است.انواع غذاهای دریای، کبابی، استیک و انواع دسرها و سالاد های خوش مزه و رنگارنگ در این رستوران سرو میشود.


 آدرس رستوران میرمهنا: خ فردوسی- خ پروین اعتصامی- رو به روی هتل آباد گران


رستوران کف شیشه ای فانوس پدیده کیش:


 این رستوران زیبا در جاده جهان- نرسیده به میدان غروب و کشتی یونانی قرار دارد. فانوس پدیده کیش یک فضای آرامش بخش و هیجان انگیزی دارد. ارتفاع این رستوران 42 متر و کف آن از شیشه های 3 لایه و جنس لمینت سکوریت میباشد. ما مطمئن هستیم از رفتن به این رستوران پشیمان نمیشوید.


رستوران ساحلی حافظیه کیش:


 رستوران حافظیه از پرطرفدارترین رستوران های کیش میباشد که در ساحل مرجان کیش واقع شده است. یک فضای آرام و دلنشین را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در این رستوران میتوانید خوشمزه ترین کباب ها، ماهی ها، چلو خورشت ها را امتحان کنید.


رستوران شاندیز صفدری کیش:


اگر میخواهید خوشمزه طعم ترین استیک ها و شیشلیک های عمرتان را تجربه کنید حتما به شاندیز صفدری بروید. یک فضای شاد و عالی را برای مشریان خود به وجود آورده است. رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی کیش و نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است. رستوران شاندیز صفدری گنجایش 900 نفر را ظرفیت دارد.


مانلی پرواز برای مشتریان خود پکیج تور ارزان کیش ویژه تابستان را در نظر گرفته است، تا بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید




شهر فرشته‌ها در تایلند


بانکوک پایتخت کشور تایلند است و بیشترین توریست در بین شهرهای جهان را داراست. این شهر پرجمعیت بناها و معابد سنتی و باشکوهی دارد که در اینجا به چند بنای معروف که حتما باید در تور ارزان تایلند از آنها دیدن کنید، می‌پردازیم. یکی از معابد بودایی واقع شده در رودخانه وا فو، معبد سپیده‌دم یا وات آرون است که طراحی زیبا و شگفت‌انگیز این معبد چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. وجود این بنای باشکوه در کنار رودخانه وا فو باعث شده است که زیبایی دو چندانی پیدا کند. در بخش سنتی کاخ‌های پادشاهی یا گراند پالاس که به نماد شهر بانکوک  بدل شده است، قصری باشکوه وجود دارد که به مدت 120 سال قصر تایکینگ بوده است. در این مجموعه کاخ‌ها، وات پراکائو معروف به "معبد بودای زمردین" وجود دارد که مهم‌ترین ساختمان مجموعه گراند پالاس است. برای ورود به این بناها شما نیاز دارید که لباس‌های مخصوصی را بپوشید که در خارج از مجموعه به شما اجاره می‌دهند. بنای معروف دیگر تایلند، معبد بودای خوابیده یا وات فو است که به خاطر مجسمه باشکوه و عظیم بودای خوابیده شهرت جهانی دارد. این بنا در نزدیکی گراند پالاس واقع شده که می‌توان با یک نگاه مجموعه بی‌نظیری از معابد مشهور بانکوک را مشاهده کرد.


یکی دیگر از جاذبه‌های توریستی بانکوک، بازار چاتوچاک است که با حدود 15000 غرفه یکی از مشهورترین بازارهای خیابانی دنیاست. فروشندگان  بساط غرفه‌های خود را در آخر هفته‌ها در این شهر برپا می‌کنند.


بازار منحصر به فرد شناور در شهر بانکوک، محیطی فوق‌العاده سرزنده و رنگارنگ را برای گردشگران به ارمغان آورده است. گردش و بازدید از همه‌ی مجموعه قایق‌های پر از میوه و سبزیجات متنوع و محلی، نصف روز زمان می‌برد.


در بانکوک با رفتن به محله چینی‌ها می‌توانید به چین سفر کنید! جاده یائومارت یا محله‌ی چینی‌ها محل سکونت چینی های ساکن در تایلند است که معماری خاص و رستوران‌ها و خیابان‌های آن به سبک محله‌های چینی ساخته شده است و غذاهای لذیذ و سوشی‌های فراموش نشدنی در جاده یائومارت می‌تواند لذت سفر با تور تایلند را دو چندان کند. اگر بخواهید یک سفر هیجان انگیز و در عین حال ارزان قیمت با بهترین هتل ها و پروازها به کشور زیبای تایلند داشته باشید پیشنهاد ما تور ارزان تایلند ویژه تابستان 96 است.




یک شهر پر زرق و برق در انتظار میزبانی از شماست او در تمام ایام سال میزبان بسیاری از توریست ها و گردشگرانی است که به آن جا سفر میکنند و حسابی خوش میگذرانند. پس چرا معطل هستید؟ شما هم میتوانید از آن دسته گردشگران باشید و تابستان امسال خود را تابستانی طلائی رقم بزنید و همیشه خاطره آن برایتان زنده باشد آن هم با تور ارزان دبی که هزینه های شما را کاهش میدهد.

حتما تا الان برایتان سوال پیش آمده که این شهر جذاب و دل انگیز کدام شهر است، که دل همه را قبل از سفر به آن جا، میبرد؟! درست حدس زدید ما برایتان از "دبی" شهری پر رمز و راز صحبت کردیم، شهری که هر کسی در طول عمر خود حداقل 1 بار باید به آنجا برود و جاذبه ها و شگفتی های آن را از نزدیک ببیند و لمس کند

تفریحات دبی آنقدر زیاد است که همه را شیفته خود میکند اگر قصد دارید با خانواده به تور دبی سفر کنید ما به شما یک تفریح عالی را پیشنهاد میکنیم

دلفین بی دبی

همانطوری که میدانید دلفین ها حیوانات مهربون و دوست داشتنی هستند و دنیای بسیار جالبی دارند، به هیچ وجه به انسان ها صدمه نمیزنند پس از رفتن پیش آن ها نترسید. بازی با دلفین ها برای هر سنی جذاب است مخصوصا کودکان، بسیار لذت میبرند میتوانید از 9 صبح تا هنگام غروب آفتاب پیش دلفین ها باشید

اگر شنا بلد نیستید نگران نباشید چون تجهیزاتی در آنجا در نظر گرفته اند که هر کسی میتواند در آنجا شنا کند حتی اگر ابتدایی باشند. 

این تفریح برای کودکان بالای 8 سال در نظر گرفته شده است اما ضروری میباشد که یک فرد بالای 18 سال همراه آن ها باشد و کمک کند. کودکان میتوانند بر روی دلفین ها سوار شوند و باله های آن ها را بگیرند و سرعتی در آب ها شنا کنند

تفریح رویال سوئیم از دیگر تفریحاتی است که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده و در این قسمت فرد با کمک گرفتن از دو دولفین با سرعتی بالا شنا میکند و حسابی لذت میبرد

در حین بازی با دلفین های مهربون میتوانید به آن ها غذا بدهید و عکس یادگاری بگیرید 

به یاد داشته باشید همراه داشتن عینک افتابی و یا کلاه و گله سر و سایر وسایل جانبی به خاطر حفظ سلامت بیشتر دلفین ها ممنوع است . در دلفین بی دبی لباس های مخصوص به افراد داده میشود که این کار به منظور حفظ بهداشت در محیط زندگی دلفین ها میباشد تا به انها اسیبی نرسد

دلفین فوتو فان: استفاده از این برنامه برای تمام افراد مجاز است و مدت زمان آن 15 دقیقه است. لطفاً توجه داشته باشید ورود به آب ممنوع است و تمام کودکان زیر 12 سال نیز می بایست هزینه کل را پرداخت نمایند
کد N1756650

وبگردی